Gå til innhold

Faraday Futures første bil har over 1000 hestekrefter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tesla Modell S blir plutselig veldig gammel og utdatert når denne kommer på markedet, og Tesla planlegger så vidt jeg vet ingen ny TMS. Tesla Modell X får hard konkurranse fra den nye Audi SUVen som kommer til neste år som også kan ha skiboks. Modell 3 vil få mange konkurrenter. Samtidig planlegger de store tyske bilprodusentene å bygge et ladenettverk med nesten 3 ganger så høy ytelse som Teslas.

 

Eneste som Tesla har igjen er en enorm gjeld og vanvittige ikke bokførte garantiforpliktelser. Konkursen nærmer seg raskt, spesielt når Trump kutter elbilsubsidiene.

Endret av 2LK70DN1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tesla Modell S blir plutselig veldig gammel og utdatert når denne kommer på markedet, og Tesla planlegger så vidt jeg vet ingen ny TMS. Tesla Modell X får hard konkurranse fra den nye Audi SUVen som kommer til neste år som også kan ha skiboks. Modell 3 vil få mange konkurrenter. Samtidig planlegger de store tyske bilprodusentene å bygge et ladenettverk med nesten 3 ganger så høy ytelse som Teslas.

 

Eneste som Tesla har igjen er en enorm gjeld og vanvittige ikke bokførte garantiforpliktelser. Konkursen nærmer seg raskt, spesielt når Trump kutter elbilsubsidiene.

 

Er du ikke lei av å si at de er konk for så at det aldri skjer enda? 

 

Tesla har hele tiden sagt at de ønsker flere på banen, det er målet deres og hvorfor de åpenlyst deler sine erfaringer. Det er bra at det kommer alternativer på banen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Tesla Modell S blir plutselig veldig gammel og utdatert når denne kommer på markedet, og Tesla planlegger så vidt jeg vet ingen ny TMS. Tesla Modell X får hard konkurranse fra den nye Audi SUVen som kommer til neste år som også kan ha skiboks. Modell 3 vil få mange konkurrenter. Samtidig planlegger de store tyske bilprodusentene å bygge et ladenettverk med nesten 3 ganger så høy ytelse som Teslas.

 

Eneste som Tesla har igjen er en enorm gjeld og vanvittige ikke bokførte garantiforpliktelser. Konkursen nærmer seg raskt, spesielt når Trump kutter elbilsubsidiene.

Hvem er det som betaler deg for å spre FUD om Tesla?

 

Jada, dagens Model S blir gammel og utdatert når denne kommer om noen år. Men om noen år så har Tesla naturligvis også nye og forbedrede utgaver av Model S (og X og 3) på markedet.

 

Du forutsetter at Tesla ikke vil gjøre noen som helst forbedringer og ikke slippe nye utgaver av produktene sine på flere år.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Tesla Modell S blir plutselig veldig gammel og utdatert når denne kommer på markedet, og Tesla planlegger så vidt jeg vet ingen ny TMS. Tesla Modell X får hard konkurranse fra den nye Audi SUVen som kommer til neste år som også kan ha skiboks. Modell 3 vil få mange konkurrenter. Samtidig planlegger de store tyske bilprodusentene å bygge et ladenettverk med nesten 3 ganger så høy ytelse som Teslas.

 

Eneste som Tesla har igjen er en enorm gjeld og vanvittige ikke bokførte garantiforpliktelser. Konkursen nærmer seg raskt, spesielt når Trump kutter elbilsubsidiene.

 

Gjesp, dette har dere sagt siden 2012, hva annet er nytt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tesla Modell S blir plutselig veldig gammel og utdatert når denne kommer på markedet, og Tesla planlegger så vidt jeg vet ingen ny TMS. Tesla Modell X får hard konkurranse fra den nye Audi SUVen som kommer til neste år som også kan ha skiboks. Modell 3 vil få mange konkurrenter. Samtidig planlegger de store tyske bilprodusentene å bygge et ladenettverk med nesten 3 ganger så høy ytelse som Teslas.

 

Eneste som Tesla har igjen er en enorm gjeld og vanvittige ikke bokførte garantiforpliktelser. Konkursen nærmer seg raskt, spesielt når Trump kutter elbilsubsidiene.

Gjesp, dette har dere sagt siden 2012, hva annet er nytt?

 

Tja, kanskje en lønnsforhøyelse fra 2LK70DN1s arbeidsgiver? Godt jobbet på diskusjon.no, liksom...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle  elektriske  biler har selvfølgelig elektrisk motor.

De fleste elektriske biler ( utenom by-biler) legger opp til Hydrogen fremfor Batteri for langkjøring.

Taperne er de om produserer motorer  for fosildrivstoff  ( og eksospotter, oljebytte m.m. )

( Eller de som ser den store motsetning mellom Hydrogen og batteri.)

Vinnerne er de som tror på  redusert lokal forurensning, reduserte bilmekanikerer-behov,og økt fornybar energi; enten det er fra vann, vind eller sol.

Lenke til kommentar

 

De fleste elektriske biler ( utenom by-biler) legger opp til Hydrogen fremfor Batteri for langkjøring.

Eh, hva? Hvem legger opp til hydrogen sa du?

 

 

 

Slapp av, ingen fare . :wee:

Kun små  bilprodusenter som Toyota, Honda og Mercedes.

http://www.autoblog.com/2016/06/13/mercedes-benz-glc-plug-in-hydrogen-fuel-cell-coming-in-2017/

 

 

Ikke de STORE, som Tesla.

Lenke til kommentar

Det er vel kjent at Faraday sliter med enorm gjeld og betalingsproblemer for lenge siden, i likhet med en viss annen lignende produsent.

Det skal bli interessant å se om den noen gang kommer på markedet, modige er de som putter inn 5000$ i dette luftslottet.

Lenke til kommentar

 

 

De fleste elektriske biler ( utenom by-biler) legger opp til Hydrogen fremfor Batteri for langkjøring.

Eh, hva? Hvem legger opp til hydrogen sa du?

 

 

Slapp av, ingen fare . :wee:

Kun små  bilprodusenter som Toyota, Honda og Mercedes.

http://www.autoblog.com/2016/06/13/mercedes-benz-glc-plug-in-hydrogen-fuel-cell-coming-in-2017/

 

Ikke de STORE, som Tesla.

 

Du skrev at de fleste elektriske biler legger opp til Hydrogen. Det er jo ytterst få hydrogenbiler rundt omkring. Og Toyota har jo også funnet ut at det er en blindvei, og beveger seg nå mot elektrisk.

 

Hydrogen kommer ingen vei, og samtidig eksploderer elbil-utviklingen.

Lenke til kommentar

Det er vel kjent at Faraday sliter med enorm gjeld og betalingsproblemer for lenge siden, i likhet med en viss annen lignende produsent.

Det skal bli interessant å se om den noen gang kommer på markedet, modige er de som putter inn 5000$ i dette luftslottet.

 

En kan virkelig ikke sammenligne de to, det andre selskapet er i stor vekst og lever biler og har gjort det i en del år etterhvert. Etter hva jeg har forstått er FF ett stort luftslott som er i ferd med å sprekke ja. Denne videoen er jo forklarende: 

 

Men jeg skal på ingen måte si at det som er nevnt over er riktig, da jeg ikke har inngående kunnskap om selskapet. Men den har mange gode poeng. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...