Redaksjonen. Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Luksuselbilen er spekket med futuristiske funksjoner.Faraday Futures første bil har over 1000 hestekrefter Lenke til kommentar
John Tangerås Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Wow, 1000 hester! Det betyr at jeg kan kjøre i 500 km/t når jeg skal hente ungene i barnehagen! Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Her var det mange fiffige funksjoner! Synd de ikke oppgir ca pris, blir nok vanskelig å høste mange kjøpere med relativt stiv reservasjonspris og ingen "sluttpris". 2 Lenke til kommentar
2LK70DN1 Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Tesla Modell S blir plutselig veldig gammel og utdatert når denne kommer på markedet, og Tesla planlegger så vidt jeg vet ingen ny TMS. Tesla Modell X får hard konkurranse fra den nye Audi SUVen som kommer til neste år som også kan ha skiboks. Modell 3 vil få mange konkurrenter. Samtidig planlegger de store tyske bilprodusentene å bygge et ladenettverk med nesten 3 ganger så høy ytelse som Teslas. Eneste som Tesla har igjen er en enorm gjeld og vanvittige ikke bokførte garantiforpliktelser. Konkursen nærmer seg raskt, spesielt når Trump kutter elbilsubsidiene. Endret 4. januar 2017 av 2LK70DN1 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Tesla Modell S blir plutselig veldig gammel og utdatert når denne kommer på markedet, og Tesla planlegger så vidt jeg vet ingen ny TMS. Tesla Modell X får hard konkurranse fra den nye Audi SUVen som kommer til neste år som også kan ha skiboks. Modell 3 vil få mange konkurrenter. Samtidig planlegger de store tyske bilprodusentene å bygge et ladenettverk med nesten 3 ganger så høy ytelse som Teslas. Eneste som Tesla har igjen er en enorm gjeld og vanvittige ikke bokførte garantiforpliktelser. Konkursen nærmer seg raskt, spesielt når Trump kutter elbilsubsidiene. Er du ikke lei av å si at de er konk for så at det aldri skjer enda? Tesla har hele tiden sagt at de ønsker flere på banen, det er målet deres og hvorfor de åpenlyst deler sine erfaringer. Det er bra at det kommer alternativer på banen. 7 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Tesla Modell S blir plutselig veldig gammel og utdatert når denne kommer på markedet, og Tesla planlegger så vidt jeg vet ingen ny TMS. Tesla Modell X får hard konkurranse fra den nye Audi SUVen som kommer til neste år som også kan ha skiboks. Modell 3 vil få mange konkurrenter. Samtidig planlegger de store tyske bilprodusentene å bygge et ladenettverk med nesten 3 ganger så høy ytelse som Teslas. Eneste som Tesla har igjen er en enorm gjeld og vanvittige ikke bokførte garantiforpliktelser. Konkursen nærmer seg raskt, spesielt når Trump kutter elbilsubsidiene. Hvem er det som betaler deg for å spre FUD om Tesla? Jada, dagens Model S blir gammel og utdatert når denne kommer om noen år. Men om noen år så har Tesla naturligvis også nye og forbedrede utgaver av Model S (og X og 3) på markedet. Du forutsetter at Tesla ikke vil gjøre noen som helst forbedringer og ikke slippe nye utgaver av produktene sine på flere år. 9 Lenke til kommentar
kmlund Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Interessant å lese om denne bilen like etter å ha sett (en del av) en dokumentar om Stuxnet... (https://tv.nrk.no/program/KOID23003616/zero-days) Lurer ellers på hvordan kameraet for å åpne dørene virker på en vinterdag med is og snø... Lenke til kommentar
eha Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) - Endret 4. januar 2017 av eha Lenke til kommentar
Tor Thorbergsen Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Tesla Modell S blir plutselig veldig gammel og utdatert når denne kommer på markedet, og Tesla planlegger så vidt jeg vet ingen ny TMS. Tesla Modell X får hard konkurranse fra den nye Audi SUVen som kommer til neste år som også kan ha skiboks. Modell 3 vil få mange konkurrenter. Samtidig planlegger de store tyske bilprodusentene å bygge et ladenettverk med nesten 3 ganger så høy ytelse som Teslas. Eneste som Tesla har igjen er en enorm gjeld og vanvittige ikke bokførte garantiforpliktelser. Konkursen nærmer seg raskt, spesielt når Trump kutter elbilsubsidiene. Gjesp, dette har dere sagt siden 2012, hva annet er nytt? 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Tesla Modell S blir plutselig veldig gammel og utdatert når denne kommer på markedet, og Tesla planlegger så vidt jeg vet ingen ny TMS. Tesla Modell X får hard konkurranse fra den nye Audi SUVen som kommer til neste år som også kan ha skiboks. Modell 3 vil få mange konkurrenter. Samtidig planlegger de store tyske bilprodusentene å bygge et ladenettverk med nesten 3 ganger så høy ytelse som Teslas. Eneste som Tesla har igjen er en enorm gjeld og vanvittige ikke bokførte garantiforpliktelser. Konkursen nærmer seg raskt, spesielt når Trump kutter elbilsubsidiene. Gjesp, dette har dere sagt siden 2012, hva annet er nytt? Tja, kanskje en lønnsforhøyelse fra 2LK70DN1s arbeidsgiver? Godt jobbet på diskusjon.no, liksom... 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Likte ikke fargealternativene, så jeg står over. 3 Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Skremmende at folk er så evneveike at de tror denne bilen vil bli lansert på ordentlig. Lenke til kommentar
Fri diskusjon og kunnskap Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Alle elektriske biler har selvfølgelig elektrisk motor. De fleste elektriske biler ( utenom by-biler) legger opp til Hydrogen fremfor Batteri for langkjøring. Taperne er de om produserer motorer for fosildrivstoff ( og eksospotter, oljebytte m.m. ) ( Eller de som ser den store motsetning mellom Hydrogen og batteri.) Vinnerne er de som tror på redusert lokal forurensning, reduserte bilmekanikerer-behov,og økt fornybar energi; enten det er fra vann, vind eller sol. Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Kan virke spennende dette, spesielt det store batteriet på 130kWh. 1000hester er nok ikke så nøye for min del. Hvorfor må forresten "sidespeil kameraet" være montert på en slik stang? Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 13 radarer? Høres ekstremt dyrt ut. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 De fleste elektriske biler ( utenom by-biler) legger opp til Hydrogen fremfor Batteri for langkjøring. Eh, hva? Hvem legger opp til hydrogen sa du? Lenke til kommentar
Fri diskusjon og kunnskap Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 De fleste elektriske biler ( utenom by-biler) legger opp til Hydrogen fremfor Batteri for langkjøring. Eh, hva? Hvem legger opp til hydrogen sa du? Slapp av, ingen fare . Kun små bilprodusenter som Toyota, Honda og Mercedes. http://www.autoblog.com/2016/06/13/mercedes-benz-glc-plug-in-hydrogen-fuel-cell-coming-in-2017/ Ikke de STORE, som Tesla. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Det er vel kjent at Faraday sliter med enorm gjeld og betalingsproblemer for lenge siden, i likhet med en viss annen lignende produsent. Det skal bli interessant å se om den noen gang kommer på markedet, modige er de som putter inn 5000$ i dette luftslottet. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 De fleste elektriske biler ( utenom by-biler) legger opp til Hydrogen fremfor Batteri for langkjøring. Eh, hva? Hvem legger opp til hydrogen sa du? Slapp av, ingen fare . Kun små bilprodusenter som Toyota, Honda og Mercedes. http://www.autoblog.com/2016/06/13/mercedes-benz-glc-plug-in-hydrogen-fuel-cell-coming-in-2017/ Ikke de STORE, som Tesla. Du skrev at de fleste elektriske biler legger opp til Hydrogen. Det er jo ytterst få hydrogenbiler rundt omkring. Og Toyota har jo også funnet ut at det er en blindvei, og beveger seg nå mot elektrisk. Hydrogen kommer ingen vei, og samtidig eksploderer elbil-utviklingen. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Det er vel kjent at Faraday sliter med enorm gjeld og betalingsproblemer for lenge siden, i likhet med en viss annen lignende produsent. Det skal bli interessant å se om den noen gang kommer på markedet, modige er de som putter inn 5000$ i dette luftslottet. En kan virkelig ikke sammenligne de to, det andre selskapet er i stor vekst og lever biler og har gjort det i en del år etterhvert. Etter hva jeg har forstått er FF ett stort luftslott som er i ferd med å sprekke ja. Denne videoen er jo forklarende: Men jeg skal på ingen måte si at det som er nevnt over er riktig, da jeg ikke har inngående kunnskap om selskapet. Men den har mange gode poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå