OHJohansen Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Vi fikk en smakebit på selskapets nye TV-er i Las Vegas.SNIKTITT: Samsung dobler lysstyrken med sine nye QLED-TV-er Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Ser ut som noen av variantene er buet, men virker som denne merkelig trenden med buede TVer er i ferd med å bli mer uvanlig allikevel? AtW 2 Lenke til kommentar
ppk Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Spennende.. blir kanskje på tide å bytte ut min 4 år gamle smart-TV. Blir da en Q9 siden jeg må ha den hengt på veggen og alle kabler skjult bak den. Buede TV'er er jeg ikke noe fan av.. 4 Lenke til kommentar
dizx Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Men kan man få den som flat (no curve)? 1 Lenke til kommentar
dizx Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Ser ut som noen av variantene er buet, men virker som denne merkelig trenden med buede TVer er i ferd med å bli mer uvanlig allikevel? AtW Jeg fatter ikke konseptet med buer. Har man en eller annen lyskilde i bakgrunnen, så blir den reflektert som en lang strek utover skjermen. Det er utrolig irriterende. Jeg vil ha flat! 4 Lenke til kommentar
entername Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Ingen som liker bua TV-er og ytterst få som har ein planløysing på stova der dei får utnytta effekten dei gir. Er kun forburkera som stort sett alltid sitter åleine foran TV-en som får noke ut av dette. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Skuffende hvis q8 bare kommer i buet utgave. Ser da ut som man evt må opp i q9 for å få flat (ut ifra fra det som står i artikkelen). Spennende også om det vil komme en rimeligere flat utgave. Fks q7. Spennende å se hva LG kommer med nå. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Jeg vet at pris ikke er tilgjengelig, men snakker vi et prissjikte som er oppnåelig for oss dødelige? 1 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Ja, LCD kan holde det gående lenge nå med QLED og kanskje enda lenger om de når opp mot OLED på kontrast ratio også. Panasonic har ihvertfall spennende planer på gang: http://www.anandtech...nits-brightness 1 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Drömmer om Q8 (buet) på minst 85 tum till under 40k. Då ersätter den lerret. Buet hade passat ypperligt i en dedikerad bio på 13kvm. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Håper Q8 kommer i flat ikke buet. Uansett, spennende og prisen blir interessant. !! Jeg kommer til å vente helt til nesten jul og da har nok denne TV'n vært på markedet en liten stund og prisen deretter. (Håper jeg). Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Spørsmålet mitt er om QLED kan brukes til skjermer som står på samme bildet over lengre tid? Noe OLED eller Plasma ikke egner seg til Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Håper Q8 kommer i flat ikke buet. Uansett, spennende og prisen blir interessant. !! Jeg kommer til å vente helt til nesten jul og da har nok denne TV'n vært på markedet en liten stund og prisen deretter. (Håper jeg). Det vil den. Sånn er det alltid. Tver som blir annonsert tidlig på året får du ofte til halvpris under black friday evt romjul/januarsalg. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Det vil den. Sånn er det alltid. Tver som blir annonsert tidlig på året får du ofte til halvpris under black friday evt romjul/januarsalg.Tja, men gjelder det toppmodeller også? Jeg har ikke det inntrykket, men nå har jeg ikke fulgt med på TV-er på en stund. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Samsung Q9 blir rett og enkel i designen. Den nye toppmodellen får navnet Q9, og er langt fra like spradende som den nåværende 9-serien. Rammene rundt selve skjermen minner nesten om en syltynn bilderamme, hvor ytterkanten er i børstet, mørk aluminium. Og ikke minst har skjermen blitt flat igjen, etter at de to foregående modellene har vært kurvet. Dette liker jeg veldig godt. Jeg hadde tenkt å kjøpe meg fjorårets 8-serien sin flate variant, men med denne nye Q9 undrer jeg litt om jeg kanskje skal vente. Endret 4. januar 2017 av DJViking Lenke til kommentar
C64C Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Virker lovende disse. Men vil ha TV-en flat, ikke buet. 1 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Om de kan konkurrere med oled på sortnivå, så kan det jo hende at jeg slipper å vente på at oled skal bli billig likevel. Det sies at kvanteprikker er mye billigere å produsere enn oled. Får håpe det vises på utsalgsprisen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 2000 nits? Må vel bruke solbriller når man ser HDR video da 4 Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) 2000 nits? Må vel bruke solbriller når man ser HDR video da Q8 med sine 1500 nits må vel være lovende og passende styrke?? For meg virker Q8 veldig lovende og drømmer om det allerede. lol. Jeg hadde jo i utganspunktet lyst å kjøpe KS7005, men hadde is i magen da den var som billigst. Håper det lønte seg for nå er jeg sugen på Q8. Min nåværende TV er : 37LG2100 Med andre ord, gammel, ikke en gang full HD, trolig 720p. Ja, det er på tide å bytte ut. Endret 4. januar 2017 av funkweb Lenke til kommentar
Kentucky Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Jeg trenger ny TV. Har en 7 år gammel Samsung LED TV. Tenkte egentlig Philips sin nye OLED, eller bør jeg vente på Samsung sine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg