nilsah Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 En kompis av meg har en Hansol H520 LCD-skjerm som er litt utydelig. Teksten flyter utover, ikke mye, men nok til at det er meget irriterende... Dette sees spesiellt godt med mørk tekst på lys bakgrunn. Har hentet ned driver til skjermen på hansol side sider. Er det noe mer han kan gjøre? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Bare et lite hint, kanskje han kjører lavere oppløsning en det skjermen er bygd for (antaglig 1024X768 den skjermen skal ha, siden det er 15 tommer)...prøv å skift til dne oppløsningen, viss han ikke har det fra før.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 ja masse. Du kan begynne å lese denne Og kjører han xp kan han jo instalere Cleartype. Btw: Velkommen til forumet. Lenke til kommentar
nilsah Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Han kjører den i 1024 oppløsning, og jeg har prøvd både 60 og 75Hz. Bør vel kanskje også nevne at dette er en hp bærbar pc som han bruker ekstern skjerm på. Lenke til kommentar
nilsah Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Han kjører xp ja. Takker for svarene, skal teste det når vi treffes i morgen. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Han kjører den i 1024 oppløsning, og jeg har prøvd både 60 og 75Hz. Bør vel kanskje også nevne at dette er en hp bærbar pc som han bruker ekstern skjerm på. Oppdateringsfrekvensen betyr ikke det samme com for en CRT skjerm. Man får likevel aldri noe flimring, for pikselene står på sin verdi til de blir satt til en annen verdi. Oppdateringsfrekvensen i dette tilfellet betyr hvor ofte skjermbildet kan endres. Det har også med kompabilitet med frekvensen på andre medier. 60HZ funker bra på min Samsung 191T, du kan bruke den du også. Ang. klarheten til skjermen, siden dere bruker analog overføring, så kan mye gå galt. Sjekk først skjermstørrelsen, at den er lik skjermen sin reelle oppløsning (1024x768 for 15", 1280x1024 for 17" og 19"). Deretter bør bildet skarpstilles. Se om det finnes en auto knapp. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 og da venter vi på respons om hvordan det gikk? jeg følger opp alle tråder jeg deltar i slik at vi får vite om ting ble bedre. Lenke til kommentar
nilsah Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Beklager, oivind_dahle...Skjermen ble bedre, men fremdeles ikke helt bra. Det er spesielt i excel jeg ser at skriften flyter litt utover. Men kompisen min sa seg fornøyd med resultatet... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) takker for tilbakemelding Endret 2. desember 2003 av oivind_dahle Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Beklager, oivind_dahle...Skjermen ble bedre, men fremdeles ikke helt bra. Det er spesielt i excel jeg ser at skriften flyter litt utover. Men kompisen min sa seg fornøyd med resultatet... Installer skjermkortdrivere.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå