lasse_hansen87 Skrevet 3. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2017 Hei sann. Har dem siste dagene slitt litt med windows 10 og hvilemodus. Får rett og slett ikke maskinen i hvilemodus. Får har jeg gått ifra pc'en på kvelden, og dagen etter da har den alltid vært i hvilemodus. Men nå her for et par dager siden og frem til nå slår den seg ikke inn i hvilemodus. Prøver jeg å sette den i hvilemodus manuelt går ikke dette heller, den legger seg i dvale, men starter opp igjen med engang. Skjønner ikke hvorfor den brått har begynt sånn, har prøvd resett, osv. Lukket alle programmer, osv, osv. Hjelp! "Noe" holder den tydeligvis "våken" Tips og hjelp mottas med stoooor takk Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. januar 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2017 Ingen andre som har noen anelse om hvorfor maskinen brått har begynt slik? Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 5. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2017 Du kan sjekke og sette mye av det som har med sleep/hibernate og wakeup med kommandoen POWERCFG. Se f. eks. http://www.techsupportalert.com/content/how-fix-computer-keeps-waking.htm for tips . Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. januar 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2017 takker for tips. Fant ut at det var nettverkskortet mitt som vekket pcèn ifra hvilemodus. Hvorfor den brått har begynt å gjøre dette vet jeg ikke, men prøvde nå å deaktivere det så får vi se hvordan det går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå