Asbjorn99 Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Har noen tips til harejakt uten hund? Er det best på dag/natt? Har funnet stiene haren bruker langs en veg med mye spor, gikk i mange timer uten suksess(må da regne med det noen ganger). hadde vært fint med litt tips om harejakt på dagen og. Jeg tenkte jeg skulle prøve å gå stille som mulig på dagen, i håp om at en hare skal plutselig løpe ett lite stykke fra meg i skytbar avstand. Er dette bra nok taktikk? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 En hare som er var vil søke oppover for å få overblikk.Om du går øverst i kanten på en ås og kaster småstein nederst i bakken kan det hjelpe.Det er det lille jeg kan om harejakt uten hund Lenke til kommentar
Asbjorn99 Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2017 En hare som er var vil søke oppover for å få overblikk. Om du går øverst i kanten på en ås og kaster småstein nederst i bakken kan det hjelpe. Det er det lille jeg kan om harejakt uten hund takker for svar Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Spør om bedre svar på www.kammeret.no Jeg jakter stort sett kun rev, rype, gås og sel så hare er litt utafor det jeg kan. Har vært med en del på harejakt med hund, men det blir mest bål og pølser da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå