Gå til innhold

Netflix-appen henger ved oppstart på Samsung TV

Anbefalte innlegg

Har opplevd ofte i det siste at Netflix-appen henger ved oppstart. Den stopper opp med å spørre hvem som ser på, og siden vi bare har én konto, så burde det si seg selv. Men der står den og vil ikke videre, men en sjelden gang fortsetter den av seg selv. Som oftest må jeg ta strømmen av TV'n og start på nytt, da starter appen som normalt (de aller fleste gangene).

TV'n er en Samsung UE65KS7005.

Noe tips? Eller er det bare å vente på at det kommer en oppdatering av appen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil en systemoppdatering fikse problemer med en app? Har forøvrig 1154, som kom ut for ganske lenge siden.

Er det ikke apputvikleren som må komme med en oppdatering, eller sender de den til Samsung, og så sender Samsung ut den i en samleoppdatering? Spør av uvitenhet :)

Lenke til kommentar

Har samme problemet på min Samsung-tv (UE50KU6075), men det skjer veldig sjelden. Skrur av og på tv-en og da fungerer det.

Har også problemer med at tv-en plutselig kobler seg fra det trådløse nettet, men dette skjer bare i NRK og Youtube-appene. Dette skjer hver gang etter noen minutter. Synes det er veldig rart. 

Lenke til kommentar

Eneste måten å fikse det på er og dra ut strømmen fysisk bakpå TVen.

En hard reset så funker netflix appen her igjen. Irriterende men skjer ikke så ofte.

Ikke nok å holde inne tilbakeknappen da? Da dreper man appen helt så den startes på nytt. Må gjøre det på sumo når den klikker. Endret av Complexity
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Eneste måten å fikse det på er og dra ut strømmen fysisk bakpå TVen.

En hard reset så funker netflix appen her igjen. Irriterende men skjer ikke så ofte.

Ikke nok å holde inne tilbakeknappen da? Da dreper man appen helt så den startes på nytt. Må gjøre det på sumo når den klikker.

Takk, visste ikke om dette, men det var en enkel og grei løsning. Hender på min Nrk app til min Samsung UE65KS8005 litt for ofte at appen henger seg (TV modell som var planlagt å komme ut våren 2016, men kom ikke i salg før høsten 2016, mente min Expert-forhandler).

Endret av Websen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...