Thunderhead Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Har opplevd ofte i det siste at Netflix-appen henger ved oppstart. Den stopper opp med å spørre hvem som ser på, og siden vi bare har én konto, så burde det si seg selv. Men der står den og vil ikke videre, men en sjelden gang fortsetter den av seg selv. Som oftest må jeg ta strømmen av TV'n og start på nytt, da starter appen som normalt (de aller fleste gangene). TV'n er en Samsung UE65KS7005. Noe tips? Eller er det bare å vente på at det kommer en oppdatering av appen? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Har akkurat samme tv; og akkurat samme problem bare med tv2 sumo appen. Netflix fungerer bra. Kommer vel updates som fikser snart Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2017 Vil en systemoppdatering fikse problemer med en app? Har forøvrig 1154, som kom ut for ganske lenge siden. Er det ikke apputvikleren som må komme med en oppdatering, eller sender de den til Samsung, og så sender Samsung ut den i en samleoppdatering? Spør av uvitenhet Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Eneste måten å fikse det på er og dra ut strømmen fysisk bakpå TVen. En hard reset så funker netflix appen her igjen. Irriterende men skjer ikke så ofte. Endret 4. januar 2017 av Lunalotic Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Har samme problemet på min Samsung-tv (UE50KU6075), men det skjer veldig sjelden. Skrur av og på tv-en og da fungerer det. Har også problemer med at tv-en plutselig kobler seg fra det trådløse nettet, men dette skjer bare i NRK og Youtube-appene. Dette skjer hver gang etter noen minutter. Synes det er veldig rart. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 (endret) Eneste måten å fikse det på er og dra ut strømmen fysisk bakpå TVen. En hard reset så funker netflix appen her igjen. Irriterende men skjer ikke så ofte. Ikke nok å holde inne tilbakeknappen da? Da dreper man appen helt så den startes på nytt. Må gjøre det på sumo når den klikker. Endret 5. januar 2017 av Complexity Lenke til kommentar
DarthSmeg Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Har samme problem. Skrur TVen av og på med fjernkontrollen, og det løser seg. Temmelig irriterende Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 hm virker ut som dette er en vedvarende problem for samsung TV'er.. håper dette fikses i de nye TV som kommer i år. Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Har samme problem på min Samsung UE55KU6075. Har snakket med Netflix kundeservice og de forstod ikke problemet dessverre. Følger tråden. Lenke til kommentar
Websen Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 (endret) Eneste måten å fikse det på er og dra ut strømmen fysisk bakpå TVen. En hard reset så funker netflix appen her igjen. Irriterende men skjer ikke så ofte. Ikke nok å holde inne tilbakeknappen da? Da dreper man appen helt så den startes på nytt. Må gjøre det på sumo når den klikker. Takk, visste ikke om dette, men det var en enkel og grei løsning. Hender på min Nrk app til min Samsung UE65KS8005 litt for ofte at appen henger seg (TV modell som var planlagt å komme ut våren 2016, men kom ikke i salg før høsten 2016, mente min Expert-forhandler). Endret 25. juni 2017 av Websen Lenke til kommentar
TGB Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Kan prøve å avinstallere netflix app'en; så reinstallere igjen. Har selv 78JS9505 uten disse problemene heldigvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå