Gjest medlem-400411 Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) Jeg går for øyeblikket første året økonomi og administrasjon på UiA, men tenker å søke meg over til enten NHH eller Bi neste år. Det jeg lurer på, er om noen her har noen erfaring med dette eller noe lignende. Er det noen overaskelser jeg kan vente meg, som f.eks. at jeg ikke får fritak for enkelte lignende fag jeg har hatt før? Jeg kan se at f.eks. matematikkpensumet er tilnærma helt likt, med unntak at man ikke har lineær algebra. Ellers vil alt i pensumet i matte være likt. Kan jeg vente meg å måtte ta matte om igjen pga. dette? Setter pris på alle svar, og tusen takk på forhånd! Endret 4. januar 2017 av medlem-400411 Lenke til kommentar
RevealeR Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Ingen av oss kan gi deg konkrete svar på dette, da fritakene innvilges på case-by-case-basis, da pensum ikke er helt likt på alle institusjoner i Norge. Anbefaler deg å ta kontakt med studieadministrativ avdeling på NHH for å kartlegge fritakene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå