Fotoskrulla Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Vintervisitt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Tidløs skildring av vinter. Bare lysene som vitner om at her er vi i tidsrommet etter 1891, da Hammerfest, som første by i Nord-Europa, fikk elektrisk gatebelysning. Bildet gir også assosiasjon til folkehelse. Man ser at turveien er velbrukt. Fin fortelling om oss mennesker, Helene, uten et eneste i søkeren.. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2017 Tidløs skildring av vinter. Bare lysene som vitner om at her er vi i tidsrommet etter 1891, da Hammerfest, som første by i Nord-Europa, fikk elektrisk gatebelysning. Bildet gir også assosiasjon til folkehelse. Man ser at turveien er velbrukt. Fin fortelling om oss mennesker, Helene, uten et eneste i søkeren.. Ja, dette er en velbrukt tursti rundt et vann. Jeg er ikke så god på å ta bilder av folk, selv om jeg gjerne skulle hatt med et par som holder hender eller noen som er ute og lufter hunden sin. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Også måtte ud og tage billeder om aften ..fint billede kan bedst lide det med farver..du fik måske kaffen på bænken :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2017 Også måtte ud og tage billeder om aften ..fint billede kan bedst lide det med farver..du fik måske kaffen på bænken :-) Nei, det ble ingen kaffe på benken, den var full av snø.. Tusen takk for hyggelig kommentar Suss. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Av de to siste bildene dine likte jeg dette best. Er glad i gamle benker som står slik ute i naturen. Fint komponert og flott med lav kameravinkel her. Mvh FredriK Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Godt komponert værbilde som oser av stillhet. Fint med den tomme benken og den belyste stien som viser vei. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Ja, det er jo sånn vi er vant til å se vinteren, men ikke å år - heldigvis sier jeg som har blitt bortskjemt med tropevintre. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg