Reitaner Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) Jeg jobber som snekker, og tenker nå å starte egen bedrift som alene-snekker. Var nabo med en som var alene-snekker for noen år siden, ble med på noen jobber via utplassering på skolen, og alt i alt så virker som en grei jobb! Har allerede egen "firmabil" det jeg tenker nå er å finne et solid navn som jeg brenner for! Lage logo for bilen og firma, eventuelt få det proff foliert. Opprette nettside for firma. og til slutt snarte AS. 30 000,- For å introdusere meg selv, så heter jeg Petter Reitan og er faglært snekker. Jeg trenger tips til firmanavn,så kom gjerne med innslag! Setter stor pris på svar. har laget en stor liste med eventuelle firmanavn, men er ingenting som faller i smak.. Kjør på edit: skrivefeil Endret 3. januar 2017 av Reitaner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) Lodd & Vater Spikers Corner Hammerkompaniet Petter Reitan & far Reitan Group Hvis du hadde vurdert å bytte etternavn til Hammer eller Sagen, hadde forslagene kommet som perler på en snor. Endret 3. januar 2017 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Snekker Petter Reitan AS. 3 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Hva med Snekker Reitan? 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Kom på en sak. Hvis du skal registrere deg som enkelmannsfirma, må du ha med ditt eget navn ved registrering i Brønnøysund. Lenke til kommentar