meglersmekk Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Hei Jeg har en stasjonær PC som jeg har installert windows 10 på (var windows7). Ofte "fryser" pc-en, og jeg får nesten ikke gjort noe. Ser i oppgavebehandlingen at pc-en da har 100% disk aktivitet, men jeg klarer ikke finne ut hva den egentlig gjør, eller hva jeg skal gjøre for å fikse det. Se vedlagt bilde som viser oppgavebehandlingen og Sysinternals procmon.exe samtidig. Det er jo bare noen bytes som skrives/leses og enda sier den at det er 100%... Jeg har jo en OCZ Summit SSD som c-disk... Hva skal jeg gjøre for å finne ut mer? Mvh Pål Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Nede til venstre i bildet ditt ser du 'åpne ressursovervåkning' trykk her og velg disk Her vil du kunne se hva som skriver Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Du har jo en himla svartid på ssd'en da og det er heller ikke mye les/skriv som foregår her. Enten så trengs det en BIOS oppdatering, eller så synger disken på siste verset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå