Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan oppnå flere utlysninger per dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mer enn to ganger ved helt normalt og egentlig ganske usunnt kosthold burde ikke være noe problem.. Etter min erfaring.

Ønsker å ha muligheten til å komme flere enn 2 ganger og nå i sommer kunne eg sikkert gjøre det 4-6 ganger for dagen om ikke mer. Nå synes eg det er litt mer tricky. Uansett hvor lenge eg holder på så bare går det ikke. Trur eg knulla dama i 40 minutter, og da var det ganske intenstivt og hardt. Nada.

Prøvde å runke i 10 minutter utenom bare for å dobbelt "prøve" men nada.

Anonymous poster hash: 8fca0...382

Lenke til kommentar

Mer enn to ganger ved helt normalt og egentlig ganske usunnt kosthold burde ikke være noe problem.. Etter min erfaring.

Ønsker å ha muligheten til å komme flere enn 2 ganger og nå i sommer kunne eg sikkert gjøre det 4-6 ganger for dagen om ikke mer. Nå synes eg det er litt mer tricky. Uansett hvor lenge eg holder på så bare går det ikke. Trur eg knulla dama i 40 minutter, og da var det ganske intenstivt og hardt. Nada.

Prøvde å runke i 10 minutter utenom bare for å dobbelt "prøve" men nada.

Anonymous poster hash: 8fca0...382

Hva gjorde du i sommer når du fikk 4-6 orgasmer for dagen da ?

Jeg vil råde deg til å bruke masse tid, eksprimtere på alt som er deilig å som du blir kåt av. Har du en fetish, kan fetishen være nok til at du får orgasme om og om igjen. Jeg vil råde deg til å tease orgasmen leeenge, gjerne i flere timer før det går for deg. Stopp rett før orgasme mange ganger, utsett å utsett til du omtrent blir gal. Da vil du kunne få mange orgasmer, spesielt hvis du lærer å holde igjen spruten mens du har orgasme. Samtidig kan du holde på leeenge å orgasmene vil være syyykt sterke å ville?

Har selv fetish for kiling, binding, latex å trange jeans å 2XU tights. Når jeg har med fetishen å holdt på leeenge får jeg lett 10 orgasmer for dagen. Har noen ganger fått mange fler også.?

Sæd mengden øker også når du holder på lenge å det spruter mye hardere å lengre?

Gutt 19.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...