kirderf28 Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 jeg har en acer predator, jeg har et lite problem å jeg håper dere vet va de er denne predatoren har 2 grafikk kort og den bare bruker intel sin gpu åsså har den nvidia 970m som jeg vil gjerne bruke som jeg aldri har fått til å funke vis noen vett hvordan jeg kan skru av den dårlige grafikk korte og bruke det gode 970m i den predatoren min Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Du må in i Nvidia kontrollpanel och sätta applikationerna (spel osv) till att använda 970 i stället för integrerad. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Så lenge du har oppdaterte nvidia drivere skal den bytte til nvidia skjermkortet automatisk i spill. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Så lenge du har oppdaterte nvidia drivere skal den bytte til nvidia skjermkortet automatisk i spill. +1 Skal gå av seg selv så lenge du har de nyeste nvidia-driverene. Lenke til kommentar
kirderf28 Skrevet 5. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2017 jeg går inn på Grand Theft Auto 4 og der står det bare 500mb så jeg tenker at den ikke bruker 970m gpu å den laptopen får bare 30-50fps på det Lenke til kommentar
kirderf28 Skrevet 5. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2017 så mye mb har den men jeg har en 970m med 3gb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå