Salvesen. Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Ble oppmerksom på at en kun trenger 100 poeng for å søke på å starte på bachelor oppgaven, vurderer å gjøre dette for å korte inn studietiden min. Men er det ett dumt valg å skrive den så tidlig, vill en mangle for mye kunnskap? Jeg er i full jobb så kan bare skrive om ett av prosjektene på jobben slik at det ikke vill kreve så veldig mye ekstra arbeid for meg i perioden. Evt noen fallgruver å gå i? Det er forøvrig elektro/automasjon ingeniør. Lenke til kommentar
-submariner- Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Hvor mye tid sparer du egentlig, og hvordan vil studieløpet se ut frem til du er ferdig? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 5. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2017 Hvor mye tid sparer du egentlig, og hvordan vil studieløpet se ut frem til du er ferdig? Sparer 6 måneder. Jeg vill i den tiden først ha 3 fag, så ha 3 fag mens jeg skriver oppgaven. Om jeg ikke gjør det på denne måten er jeg ferdig med oppgaven til jul og må så vente 6 måneder før jeg evt starter på master. Skriver jeg oppgaven underveis kan jeg hoppe rett på. Lenke til kommentar
-submariner- Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Skjønner hvorfor du tenker på å starte tidligere. Som du selv sier er det jo et spørsmål om du mangler for mye kunnskap. Den beste måten for å finne ut det er å lese andre bacheloroppgaver for å se hvor nivået ligger. Vet ikke om det ligger noen åpent på nett eller om det er mulig å få tak i noen eksemplarer, men det finner man vel lett ut med å sjekke med universitetet. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 5. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2017 Skjønner hvorfor du tenker på å starte tidligere. Som du selv sier er det jo et spørsmål om du mangler for mye kunnskap. Den beste måten for å finne ut det er å lese andre bacheloroppgaver for å se hvor nivået ligger. Vet ikke om det ligger noen åpent på nett eller om det er mulig å få tak i noen eksemplarer, men det finner man vel lett ut med å sjekke med universitetet. Takk for godt tips, skal se hva jeg kan få fatt på. Har to hos oss som skriver oppgave nå så kan jo myse litt på deres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå