sf-R Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Litt eksperimentering Nydelig wallpaper: Du har ikke tilfeldigvis en link til den, i 1280x1024? Du finner en del sånne her eller her Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Litt eksperimentering Nydelig wallpaper: Du har ikke tilfeldigvis en link til den, i 1280x1024? Du finner en del sånne her eller her Der fant jeg den! Takk skal du ha Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Her er mitt nye desktop.. åssen får du til å vise hd'ene på siden??? Er noe som ligger i Aston,programmer jeg bruker til min desktop.. Men jeg legger inn egne verdier,da det programme ikke er helt til å stole på Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Her er mitt nye desktop.. åssen får du til å vise hd'ene på siden??? Er noe som ligger i Aston,programmer jeg bruker til min desktop.. Men jeg legger inn egne verdier,da det programme ikke er helt til å stole på finner ikke gratis no sted (vet du nno sted å få) ikke trial Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Her er mitt nye desktop.. åssen får du til å vise hd'ene på siden??? Er noe som ligger i Aston,programmer jeg bruker til min desktop.. Men jeg legger inn egne verdier,da det programme ikke er helt til å stole på finner ikke gratis no sted (vet du nno sted å få) ikke trial Du kan ta en titt på denne siden WinCustomize Der har du full oversikt,og under katalogen SysMetrix finner du noe lignende,og sysmetrix er gratis,vist jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 mitt desktop, nei jeg har ikke laga bildet selv... henta bidet fra Pixelgirlpresents Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hvordan kan man kjøre to configs i Samourize samtidig? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hvordan kan man kjøre to configs i Samourize samtidig? File->Merge Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hvordan kan man kjøre to configs i Samourize samtidig? File->Merge KAn du forklare litt nærmere? Jeg er relativt ny på dette området. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Går det ann å fjerne Papirdunken fra skrivebordet? Har sett flere screenshots her som bare har ett eneste icon på desktoppen, og det er søppeldunken. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Går det ann å fjerne Papirdunken fra skrivebordet? Har sett flere screenshots her som bare har ett eneste icon på desktoppen, og det er søppeldunken. Last ned TweakUI som er en del av Powertoys. http://download.microsoft.com/download/f/c...wertoySetup.exe Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Nye desktop Endret 25. august 2005 av jepp300 Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Orddeling eller? :s Skjønner ikke helt hva du mener? Forklar! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Finnes det en Samurize-config som gjør at du kan vise MSN-klienten din på desktopen? Helst Messenger/trillian. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hvor kan jeg stille størrelsen på ikonene? Finner ikke den muligheten. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hvor kan jeg stille størrelsen på ikonene? Finner ikke den muligheten. TweakUI Lenke til kommentar
sf-R Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hehe, nei... Bare høyre-klikk på skrivebordet og trykk på utseende, avansert, ikoner, size whatever Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hehe, nei... Bare høyre-klikk på skrivebordet og trykk på utseende, avansert, ikoner, size whatever Det var det jeg trodde også, men det funker ikke så lenge Window Blinds er installert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå