Marti Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 mellhammer, kan du legge ut Samurize scriptet du har brukt på harddiskplass, nettverksbruk osv? Gjerne også bildene dem er satt inn i . Var ganske kult. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hva heter det svarte skinnet som mange har? Hvis noen skjønner hva jeg mener. TRenger uansett noe som passer litt bedre enn det jeg har nå (se bilde) Så hvis dere har noe forslag! Bring 'em on! Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Har fikset TV programmet nå. Men nå har jeg et nytt problem! Problem: På AveDesk har jeg lagt inn et mellomrom som "filnavn" slik at det ikke skal stå noe under ikonene. Men hvergang jeg starter data'en på nytt kommer de orginale navnene opp igjen. F.eks står det "firefox.exe" og "winamp.exe". Har trykket "save configuration" mange ganger uten hell. Noen som kan løse dette? Har fremdels lyst på det svarte skinnet jeg spurte etter, eller et som passer til desktopen jeg har nå. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Er det flere som har problem med at tv-programmene i samurize ikke funker ? For på min så kommer det program fra helt andre kanaler der programmet til tv2 skulle komme f.eks. Noen som har forslag på åssen dette kan fikses? Bruker du denne configen? Når jeg bruker den, får jeg bare "File Not Found" der programmet skal stå. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg holder på og gjør skrivebordet mitt litt bedre og litt mere fresch! Så jeg tenkte jeg kunne bytte ikon på diverse snarvier fordi jeg syns dem er ganske kjedlige... Så jeg tenkte det sikkert bare var å hente et par bilder jeg likte og bytte ut med de gamle kjedlige... Men når jeg skulle bytte bilder viste det seg at jeg ikke kan bruke .jpeg bilder.. Så mitt spørsmål er: Hva slaks format må bildene være i for at jeg skal kunne bytte dem? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Jeg holder på og gjør skrivebordet mitt litt bedre og litt mere fresch!Så jeg tenkte jeg kunne bytte ikon på diverse snarvier fordi jeg syns dem er ganske kjedlige... Så jeg tenkte det sikkert bare var å hente et par bilder jeg likte og bytte ut med de gamle kjedlige... Men når jeg skulle bytte bilder viste det seg at jeg ikke kan bruke .jpeg bilder.. Så mitt spørsmål er: Hva slaks format må bildene være i for at jeg skal kunne bytte dem? .ico, kanskje? Skjønt det er ikke bare å rename filen, det går ikke... Endret 23. juli 2005 av MiSP Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Takker!! Fant et prog som lager dem automatisk for meg via alle typer bilde filer Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Nå har jeg fått laget disse .jpeg bildene om til .ico filer og det funker fett å bytte dem, men jeg har et problem! Jeg har veldig kyst på sånne ikoner som er her! Vis dere/du ser på dc, firefox og winamp ikonene under "På TV i dag" så ser du at de er store og kule! Mens når jeg prøver det blir bare ikonene sånn små og jeg kan ikke slette navnet på snarveien! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Har fikset TV programmet nå. Men nå har jeg et nytt problem! Problem: På AveDesk har jeg lagt inn et mellomrom som "filnavn" slik at det ikke skal stå noe under ikonene. Men hvergang jeg starter data'en på nytt kommer de orginale navnene opp igjen. F.eks står det "firefox.exe" og "winamp.exe". Har trykket "save configuration" mange ganger uten hell. Noen som kan løse dette? Har fremdels lyst på det svarte skinnet jeg spurte etter, eller et som passer til desktopen jeg har nå. Hvordan fikk du fikset tv-programmet? Har samme problem som deg, den viser feil program?! edit: desktop'en som den er nå. Tv-guiden viser feil program Endret 24. juli 2005 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
bluet Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Her kommer min. Men av en eller annen grunn flytter ikke minuttviseren seg. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Neste gang så forminsker du det _litt_ til, gjerne i ps. Lenke til kommentar
bluet Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Neste gang så forminsker du det _litt_ til, gjerne i ps. Bruke 10 000,- på å forminske et bilde? Nei, vet du hva. Men kanskje lagre forhåndsvisningen i jpg neste gang. Synd jeg ikke får brukt det fine skriptet mitt i teite Windows. Endret 24. juli 2005 av MS-DOS modus Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Neste gang så forminsker du det _litt_ til, gjerne i ps. Bruke 10 000,- på å forminske et bilde? Nei, vet du hva. Du behøver da ikke bruke Photoshop. Ms Paint duger fint. Det han tenkte på var nok de ti minuttene det var å vente på at bildet skulle lastes ned Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Hvordan fikk du fikset tv-programmet? Har samme problem som deg, den viser feil program?! edit: desktop'en som den er nå. Tv-guiden viser feil program Du må legge ut den bakrunden (@ MS-DOS modus Endret 25. juli 2005 av Little slask Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Her kommer min. Men av en eller annen grunn flytter ikke minuttviseren seg. vikke programmer bruker du??? Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg bruker samurize og IconX, men jeg kan bare bruke en av dem!? Noen som vet hvordan jeg kan bruke begge damtidig for begge har sine fordeler og ulemper! Lenke til kommentar
bluet Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Her kommer min.Bilde vikke programmer bruker du??? Jeg bruker Samurize og bbLean. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Har fikset TV programmet nå. Men nå har jeg et nytt problem! Problem: På AveDesk har jeg lagt inn et mellomrom som "filnavn" slik at det ikke skal stå noe under ikonene. Men hvergang jeg starter data'en på nytt kommer de orginale navnene opp igjen. F.eks står det "firefox.exe" og "winamp.exe". Har trykket "save configuration" mange ganger uten hell. Noen som kan løse dette? Har fremdels lyst på det svarte skinnet jeg spurte etter, eller et som passer til desktopen jeg har nå. Hvordan fikk du fikset tv-programmet? Har samme problem som deg, den viser feil program?! edit: desktop'en som den er nå. Tv-guiden viser feil program Du må legge ut den bakrunden Here you go Noen som vet hvordan man fikser tv-guiden? Den viser feil program... Endret 25. juli 2005 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
royale Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Psykopatisk Kaffelefse, hva heter den stylen du har? me want! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Psykopatisk Kaffelefse, hva heter den stylen du har? me want! Antar du mener themet på Windows (startmeny osv.)? Isåfall: http://dl3.themexp.org/files/g/themexpdl1/3/2/37123.exe Krever StyleXP... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå