iMono Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hvordan får man Talisman til å starte opp med ditt eget mod? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hvordan får man Talisman til å starte opp med ditt eget mod? Æh..? Hva mener du? Egen mod? Er det ikke en instilling i Talisman hvor man kan velge å starte den opp sammen med windows da? Du må nok forklare litt mer hvis noen skal forstå hva du mener..... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Hvordan får man Talisman til å starte opp med ditt eget mod? Nei, nå punga jeg hjernebarken du. Venligst gjenta på norsk Endret 14. juli 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Når Talisman (programmet) starter, så kommer programmets default skin opp. Jeg vil at mitt Longhorn skin er default. Hvordan gjør jeg det? Det hjelper ikke en dritt å trykke på "set as default skin"... Lenke til kommentar
Marti Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Kan jeg bruke IconPackager til å pakke ut .ip filene i en mappe? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Så kjedlig er min for tiden: kan du/eller andre plis gi meg en gjennomføring i åssen å lage sånt?? på en enkel måte Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Så kjedlig er min for tiden: kan du/eller andre plis gi meg en gjennomføring i åssen å lage sånt?? på en enkel måte Hva da? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Så kjedlig er min for tiden: kan du/eller andre plis gi meg en gjennomføring i åssen å lage sånt?? på en enkel måte Hva da? åssen å lage sånne fine desktops.......min blir helt ødelagt (skulle gjerne vist men vettsje åssen) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Programmet til høyre: http://www.ipi.fi/~rainy/index.php?pn=proj...oject=rainmeter Skin til det programmet: http://www.customize.org/view/33473 Installer programmet. Gå her: c:\programfiler\rainmeter\skins Slett det som er der. Last ned skinnet over pakk det ut fra .rar og legg inn her: c:\programfiler\rainmeter\skins Så starter du rainmeter og høyreklikker på ikonet som kommer nede til høyre, velg "configs" > "pixelwh" > "Pixelwhire.ini" Bakgrunn: http://home.no.net/fuzzy2/wp.jpg Endret 14. juli 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Pels Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Så kjedlig er min for tiden: kan du/eller andre plis gi meg en gjennomføring i åssen å lage sånt?? på en enkel måte Hva da? åssen å lage sånne fine desktops.......min blir helt ødelagt (skulle gjerne vist men vettsje åssen) Det er jo bare standard XP skin og rainmeter. Litt fancy bakgrunn Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Programmet til høyre: http://www.ipi.fi/~rainy/index.php?pn=proj...oject=rainmeterSkin til det programmet: http://www.customize.org/view/33473 Installer programmet. Gå her: c:\programfiler\rainmeter\skins Slett det som er der. Last ned skinnet over pakk det ut fra .rar og legg inn her: c:\programfiler\rainmeter\skins Så starter du rainmeter og høyreklikker på ikonet som kommer nede til høyre, velg "configs" > "pixelwh" > "Pixelwhire.ini" Bakgrunn: http://home.no.net/fuzzy2/wp.jpg tnx fikk d til men vet du åssen å skifte rainlendar skin??? Endret 14. juli 2005 av dudee Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Er det flere som har problem med at tv-programmene i samurize ikke funker ? For på min så kommer det program fra helt andre kanaler der programmet til tv2 skulle komme f.eks. Noen som har forslag på åssen dette kan fikses? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Er det flere som har problem med at tv-programmene i samurize ikke funker ? For på min så kommer det program fra helt andre kanaler der programmet til tv2 skulle komme f.eks. Noen som har forslag på åssen dette kan fikses? for man tv med samurize............isåfall hvor får e d?? Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Her er min XP deskmod: Theme: Advance[xp]²-[21of40] Rainmeter med skin som fUzZy^ linket til ett par poster over Winamp skin som er laget til XP Theme Bakgrunnsbilde fant jeg på Deviantart.com for en stund siden. MSN er modda med A-Patch Edit: dudee: du finner NorksTV script til samurize her Endret 16. juli 2005 av Zed-smeltelim Lenke til kommentar
Marti Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Her er min oppdaterte desktop. Forresten er det noen som har bakgrunner med hvite cleane farger? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Her er min oppdaterte desktop. Forresten er det noen som har bakgrunner med hvite cleane farger? jeg har Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Er det flere som har problem med at tv-programmene i samurize ikke funker ? For på min så kommer det program fra helt andre kanaler der programmet til tv2 skulle komme f.eks. Noen som har forslag på åssen dette kan fikses? Bruker du denne configen? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Her er min oppdaterte desktop. Forresten er det noen som har bakgrunner med hvite cleane farger? jeg har Takk . Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Her er min oppdaterte desktop. Forresten er det noen som har bakgrunner med hvite cleane farger? jeg har Takk . np...............har flere hvis du trenger Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Er det flere som har problem med at tv-programmene i samurize ikke funker ? For på min så kommer det program fra helt andre kanaler der programmet til tv2 skulle komme f.eks. Noen som har forslag på åssen dette kan fikses? Bruker du denne configen? Nei. Hadde bare den gamle. Nå funker det igjen. Takk for hjelpen Tordenflesk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå