co2 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Agh for noe dritt. Måten alt var lagt opp på var helt bakvent, tungvint å stille inn. Uinstallerte med en gang Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Har du ikke glemt Style XP i listen din? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) *slettet* Endret 14. juli 2005 av Little slask Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hvar litt lei av grått når jeg lagde denne Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hvar litt lei av grått når jeg lagde denne Den der var jo fin da.... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Trenger litt hjelp til Samurize! Ønsker å vise album-cover når jeg spiller av en sang! Dette fikk jeg til, når jeg testet med en AC/DC - The Razor's Edge -sang, for en tid tilbake. Det jeg nå har gjort, er å scanne inn ALLE CD-coverne mine og legge de inn i hver eneste .mp3 (sin representative, selvfølgelig). Når jeg nå skal spille det av, så funker det tilsynelatende OK.. Men, det gjør det faktisk ikke! For, jeg merket noe galt når jeg skulle spille av en sang fra A Camp sitt album, da kom det et meget ukjent cover frem; et som jeg absolutt ikke har lagt inn, eller har kjenskap til, men som inneholder navnet 'Camp'. Det viser seg da, tror jeg, at Samurize leser av Artist -tag, og Album -tag, og søker etter et bilde i ei database som ligger ute i den vide internett-verden!? Men, jeg ønsker altså; at Samurize skal hente AlbumCover ifra .mp3 -fila! For, der har jeg jo lagt inn alle bildene! (i .jpg -format) og det funker egentlig fint! Brukte programmet The Godfather. Takk.. mvh Bone Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Da bør du spørre i VB-delen av forumet. Scriptet som henter ned Album-cover er lagd i VB. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hvar litt lei av grått når jeg lagde denne Haha! Er det mulig jeg kan få den på en eller anna måte? Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Noen som har greie på hvordan jeg kan bruke dette? Hvilke program jeg må bruke, osv. Skjønner ikke noe særlig av dette, men kunne tenkt meg å prøvd den der. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Noen som har greie på hvordan jeg kan bruke dette? Hvilke program jeg må bruke, osv. Skjønner ikke noe særlig av dette, men kunne tenkt meg å prøvd den der. Du må bruke BlackBox Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Søkte etter programmet, men fant ganske mye annet rart. Link? Edit: Fant det. Endret 13. juli 2005 av Madrigal Lenke til kommentar
Marti Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Lurer på dette bildet. Hvilket program må jeg ha for å kunne switche mellom Tray, Taskbar, Apps osv. (øverst i midten på bildet). Hvis jeg har mulighet for denne menyen i clean grå farge, vil det jo bli ganske kult. Btw, her er min desktop. Endret 14. juli 2005 av Marti Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Lurer på dette bildet. Hvilket program må jeg ha for å kunne switche mellom Tray, Taskbar, Apps osv. (øverst i midten på bildet). Hvis jeg har mulighet for denne menyen i clean grå farge, vil det jo bli ganske kult. Btw, her er min desktop. Hmm, husker ikke helt hvilket program jeg brukte der... *tenke* Edit: Tror det var ObjectDock. Endret 14. juli 2005 av MiSP Lenke til kommentar
Marti Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Lurer på dette bildet. Hvilket program må jeg ha for å kunne switche mellom Tray, Taskbar, Apps osv. (øverst i midten på bildet). Hvis jeg har mulighet for denne menyen i clean grå farge, vil det jo bli ganske kult. Btw, her er min desktop. Hmm, husker ikke helt hvilket program jeg brukte der... *tenke* Edit: Tror det var ObjectDock. Da får jeg nesten prøve det . Brukte du gratis versjonen eller kjøpte du det? Og på bildet, hvilket program er brukt ved ikonene til høyre på skjermen? Så ganske kult ut . Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Da får jeg nesten prøve det . Brukte du gratis versjonen eller kjøpte du det?Og på bildet, hvilket program er brukt ved ikonene til høyre på skjermen? Så ganske kult ut . Jeg kjøpte ingenting, så det var nok gratisversjonen. Hva vet nå jeg... Jeg tror at ikonene til høyre også er ObjectDock, men jeg har lastet ned ikonene manuelt. Husker ikke hvos jeg fikk de fra, men du får google litt, så finner du nok. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Det var vel din desktop den jeg posta litt lenger opp? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Det var vel din desktop den jeg posta litt lenger opp? Det var min ja, men det er nå en stund siden jeg hadde noe slikt... Lenke til kommentar
Marti Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Vet du hvorfor ikke alle programmene som ligger i trayet på Windows toolbaren ligger i "Tray" på ObjectDesktop baren? Ligger bare noen der. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Vet du hvorfor ikke alle programmene som ligger i trayet på Windows toolbaren ligger i "Tray" på ObjectDesktop baren? Ligger bare noen der. Nei, det vet jeg dessverre ikke... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Så kjedlig er min for tiden: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå