miXer Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg har lagt inn Msn Messenger 6.2 fra før. Lasta nå ned Penguin Msn 6.1 (tror jeg det var), og når jeg da skal logge inn så sier den at det er en nyere msn penguin ute å går, så den spør om jeg vil laste ned den og legge den inn. Jeg trykker ja, men da får jeg feilmelding om at jeg har en nyere versjon inne og ikke kan installere denne versjonen. Jeg kan heller ikke bare la vær å legge inn den nye versjonen for da får jeg ikke logget inn på msn. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Syns det ligner på Gorilla themen.. Usikker på navnet. EDIT: Det er en mod av en av Gorilla themene.. Jeg har sett den themen før, men vet/husker ikke navnet. Er det ikke noe med ximian, som det står der tro? Søkte på det jeg for en stund siden, fant no lignende da, men husker ikke hvor. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Litestep på Windows XP, egenlagd theme (ja, det er gammelt screenshot, men hovedkortet er kaputt) desktop @ windows Linux burk,KDE på debian, skal hoppe over til Openbox bare jeg får tilbake hovedkortet mitt desktop @ linux Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Endret litt for sommeren... og for å hedre Bant som har forlatt theme samfunnet VS: Ashen mod av Gigatexel -> Deviantart (orginal av Bant) Bakgrunn: Nature Captured -> DeviantArt Program: Rainlendar med Moderna skin Klikk på bilde for fullversjon (1280x1024) Endret 14. juni 2004 av TCi Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) slettet Endret 24. juni 2004 av kolleckio Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Slettet Endret 12. juli 2004 av AFireInside Lenke til kommentar
dafflaff Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hvordan får dere lastet ned noe fra stardock? De spør jo etter et serial number hele tiden? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) når dere finner ikoner, brukere dere da å sortere etter iconpackager på Devian art? Så kan dere deretter legge de inn i iconpackager programmet? Også hvor finner dere Hmmxp Winamp skin? Endret 25. juni 2004 av Zephyros Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hey, sinnsykt nice desktop dere har da! Men jeg trenger et hvit minimalistik VS, noen som vet om et? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Desktop (under construction) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Også hvor finner dere Hmmxp Winamp skin? http://www.deviantart.com/deviation/6221592/ Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) takker. Ingen som vet om det er et script eller noe sånn at du kan starte å stoppe sanger i winamp med samurize? Endret 26. juni 2004 av Zephyros Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 takker. Ingen som vet om det er et script eller noe sånn at du kan starte å stoppe sanger i winamp med samurize? GUiPodPlayer eller noe sånt. Husker dessverre ikke hvor jeg fant den. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Ingen som vet om det er et script eller noe sånn at du kan starte å stoppe sanger i winamp med samurize? Finner i bøtter og spann på Samurize sine hjemmesider. Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Klikk for stor .. EDIT: Fixa litt på Samurize. Klikk for stor her også. Endret 28. juni 2004 av DaXi Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) http://madsen.no-ip.org/forum/desktop01_S.jpg Klikk for stor .. EDIT: Fixa litt på Samurize. Klikk for stor her også. http://madsen.no-ip.org/forum/desktop02_S.jpg Den likte jeg DaXi! Hva heter visual stylen? Endret 29. juni 2004 av Overdox Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hvor legger man inn HmmXP stylen? Sånn at jeg kan få den visual stylen til skrivebord?? Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hvor legger man inn HmmXP stylen? Sånn at jeg kan få den visual stylen til skrivebord?? C:\Windows\Resources\Themes\. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 C:\Windows\Resources\Themes\. Det funker ikke. Jeg trenger vel ikke noe StyleXP greier for å få det til? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Nei, høyreklikk på skrivebordet --> Egenskaper --> Temaer. Bla deg nedover der og trykk på bruk. Da kommer det opp en slik "vent litt" ting før teamet er i bruk.. (Du har XP vell?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå