tbend Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hvorfor ikke bare nå helt standard og enkelt? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) jeg synes ikke det var så veldig retro egentlig, men nok om det. jaja, ikke så nøye. Liker det slik jeg Formulerte det litt feil... Endret 26. mai 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg bruker dette Tvscripte i samourize: http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3154499 Men den vil ikke oppdatere seg! Noen forslag til et annet script eller hvordan man får denne til å virke? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg bruker dette Tvscripte i samourize:http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3154499 Men den vil ikke oppdatere seg! Noen forslag til et annet script eller hvordan man får denne til å virke? Her: NorskTV_4_1_1.zip Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg bruker dette Tvscripte i samourize:http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3154499 Men den vil ikke oppdatere seg! Noen forslag til et annet script eller hvordan man får denne til å virke? Her: Jeg bruker den.. Men den vil ikke oppdatere seg,... er det bare meg? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Får du noen feilmelding? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Endret 4. juni 2005 av [KingNorthGarden] Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Får du noen feilmelding? Ingen feilmelding, men jeg fant det ut nå.... Men nå står det bare "Ingen programmer før i morra" JEg vet jeg har lest om det et sted... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Får du noen feilmelding? Ingen feilmelding, men jeg fant det ut nå.... Men nå står det bare "Ingen programmer før i morra" JEg vet jeg har lest om det et sted... høyreklikk Samurize-ikonet nede i systray->edit Config File-> trykk F5. Se hva du får da. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) - Hvordan integrere en Instant Messenger i skrivebordet? (F.eks MSN) - Hvilket program skal jeg bruke til å skifte ut ikonene? Skal helst bruke lite ressurser.. Dette står sikkert her et sted, men det er 88 sider, og jeg orker ikke å lese gjennom alle de sidene... Endret 4. juni 2005 av [KingNorthGarden] Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hvordan skal jeg få Samurize til å starte automatisk når jeg starter makina? Sånn det er nå, må jeg åpne Samurize for at den skal komme opp. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hvis du har Windows... Start > Programmer > Oppstart Tror nok det gjør susen... Lenke til kommentar
Scotchi89 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg bruker dette Tvscripte i samourize:http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3154499 Men den vil ikke oppdatere seg! Noen forslag til et annet script eller hvordan man får denne til å virke? Her: Har akkurat lastet ned Samurize, og føler meg litt newbie.. Hvor skal TV-scriptet legges? Og hvis det er noe mer som må forklares, forklar det! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Det er leit å måtte si det...men les.... Vet det er mange sider...men bare skumles... Hakke så mye peiling på Samurize jeg.. Lenke til kommentar
Scotchi89 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Beklager, men (skum)leser ikke 88 sider.. Noen som vet? :/ Edit: Extract the above files within the root samurize directory. This will place the correct files into the correct places that they need to be for the script to work correctly. ReadMe, hvor? Endret 15. juni 2005 av Scotchi89 Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Og hvis det er noe mer som må forklares, forklar det! Readme.txt er en fin båt. Men det du må gjøre er at i NorskTV_4_1_1 så er det tre mapper, åpne f.eks configs mappa i den, og dra innholdet inn i configs mappa i samurize. (C:\Program Files\Samurize\Configs) Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Får du noen feilmelding? Ingen feilmelding, men jeg fant det ut nå.... Men nå står det bare "Ingen programmer før i morra" JEg vet jeg har lest om det et sted... høyreklikk Samurize-ikonet nede i systray->edit Config File-> trykk F5. Se hva du får da. Hjalp ikke for meg, står fortsatt "Ingen prorammer før i morgen" Må jeg åpne noen porter eller lignende? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det er sant, men googler man finner man det. Her er mitt nye skrivebord: Legg merke til temperatur/vær, kalender til venstre på skrivebordet og transparente menyer. vor laster keg ned d proget?? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 har laggd denne desktoppen (er første gang e prøver ), men e vet ikke hvor e kan få style xp gratis og ikke trial???????? og finner liksom ikke en god bakgrunn får heller ikke inn bildet lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå