Left Blank Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 www.c0ax.org/images/desktop.jpg Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Aston er ett fint program, finnes på www.themerboy.com hvis denne var postet før så beklager jeg, men jeg gidder ikke å lese gjennom 4 sider. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Aston er ett fint program, finnes på www.themerboy.com hvis denne var postet før så beklager jeg, men jeg gidder ikke å lese gjennom 4 sider. Posta riktig det ja Husker at jeg brukte aston før, fint det, men brukte litt tid på å få det til å se bra ut. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Aston er ett fint program, finnes på www.themerboy.com hvis denne var postet før så beklager jeg, men jeg gidder ikke å lese gjennom 4 sider. Posta riktig det ja Husker at jeg brukte aston før, fint det, men brukte litt tid på å få det til å se bra ut. Det som er kjedelig med Aston, er at du må manuelt legge inn alle snarveier, noe som kan være litt tungvint. Dessuten bruker det faktisk litt ressurser (men ikke ALT for mye, i motsetning til mange andre moddeprogrammer). Lenke til kommentar
Timur Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Min nye Mac OS X 10.4 - Tiger inspirerte desktop, hva synes dere ? [bilde] Hvilket program brukte du for å få den digitale klokka? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Konfobulator ellerno.. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 jeg har et lite problem..Jeg bruker Dreamwever for programmering, og åpner derfor .css filer i nevnte program. Problemet er at alle css-filene på pc'en min har standard notepad-icon. Dette gjør det litt vanskelig å skille filtypene da jeg ofte bare ser på ikonet før jeg åpner filer..Jeg har sjekket at Dreamweaver er programmet som blir assosiert med .css filer og de åpnes i Dreamweaver når jeg dobbeltkklikker på de..Noen som vet hvordan jeg selv kan bestemme hvilke ikon jeg vil ha på bestemte filtyper i windows? (Det er ikke snakk om en snarvei!) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 jeg har et lite problem..Jeg bruker Dreamwever for programmering, og åpner derfor .css filer i nevnte program. Problemet er at alle css-filene på pc'en min har standard notepad-icon. Dette gjør det litt vanskelig å skille filtypene da jeg ofte bare ser på ikonet før jeg åpner filer..Jeg har sjekket at Dreamweaver er programmet som blir assosiert med .css filer og de åpnes i Dreamweaver når jeg dobbeltkklikker på de..Noen som vet hvordan jeg selv kan bestemme hvilke ikon jeg vil ha på bestemte filtyper i windows? (Det er ikke snakk om en snarvei!) Sjekk i mappealternativer -> filtyper. Dersom du velger avansert på CSS så kan du endre til det ikonet du vil. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) EDIT: Fant det ut...- Endret 14. april 2005 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 lagde en macaktig tvconfig...slik ser desktoppen min ut akkurat nå: Lenke til kommentar
co2 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 lagde en macaktig tvconfig...slik ser desktoppen min ut akkurat nå: Bah, hvordan får du til slik TV viser, har bare hatt for vær og nyheter. Hvilket program bruker du? Går ut fra at RSS feeden ligger på sidene deres. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det står en del sider tilbake Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Her er min SØTE desktop ... Miserabelt! Men det er nå min mening. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Her er min SØTE desktop Det er værste jeg har sett... Fikk vondt i øyene Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Er enig. Skjønner ikke helt hvordan du greier å se på det der, lenge av gangen. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hvor skal jeg lagre de nye ikonpakkene? Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 her e min flotte desktop, som du ser er det Mac-inspirert. Det er ikke noen widgets på dette bildet. Ikonene i høyre hjørne er laget i AveDesk, genialt flott program. Jeg bruker WindowBlinds for visual style(denne). hva synes dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå