Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg tror ikke det går an nei, men du kan skjule windows-oppgavelinjen. Ellers så kan du flytte oppgavelinjen til toppen av skrivebordet. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Kunne noen hjelpe meg med dette?: Lenke til kommentar
moesen Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 desktop Woha! Kunne jeg fått link eller noe til configen din i Samurize eller hva du bruker? Den tv/vær/hardware-info greia? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hvordan oppdaterer man TV-guiden? Lenke til kommentar
PraYer Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Noen eksperter på samurize som kan hjelpe meg med dette problemet (link)?? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=366423 PS: Feilmeldinga står i sin helhet i samurize vinduet.. Edit: Fiksa problemet btw.. innstallerte win xp på nyt.. Endret 25. januar 2005 av PraYer Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 desktop Woha! Kunne jeg fått link eller noe til configen din i Samurize eller hva du bruker? Den tv/vær/hardware-info greia? jeg ville gjerne hatt denne configen jeg også Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 desktop Woha! Kunne jeg fått link eller noe til configen din i Samurize eller hva du bruker? Den tv/vær/hardware-info greia? jeg ville gjerne hatt denne configen jeg også Me too me too Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 bump for oss som vil ha den configen Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 bump for oss som vil ha den configen Du kan da prøve å sende en PM? Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 dette virker skikkelig kult og drive med, er det noen som har noen gode forslag til hvordan man kommer igang som nybegynner? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 dette virker skikkelig kult og drive med, er det noen som har noen gode forslag til hvordan man kommer igang som nybegynner? Sjekk på første siden. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Sliter med hvordan jeg får lagt til tv og vær. Bruker zamzurize noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
SHU Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Bruker ObjectDock. Hvordan får jeg satt den opp til å ta værmelingen hejemme hos meg? Bor forresten i Haugesund. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Bruker ObjectDock.Hvordan får jeg satt den opp til å ta værmelingen hejemme hos meg? Bor forresten i Haugesund. Siden absolutt alle slike programmer henter informasjon fra Weather.com så kan det være lurt å sjekke der. Koden for Haugesund er: NOXX0014 Lenke til kommentar
SHU Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Bruker ObjectDock.Hvordan får jeg satt den opp til å ta værmelingen hejemme hos meg? Bor forresten i Haugesund. Siden absolutt alle slike programmer henter informasjon fra Weather.com så kan det være lurt å sjekke der. Koden for Haugesund er: NOXX0014 Takk for hjelp, men det virker ikke. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 jeg bruker samurize og har lastet ned noen nye scripts og plug ins men får dem ikke frem når jeg skal redigere config. Er det noen som kan hjelpe meg med hvor jeg skal extracte disse når jeg har lastet med ned! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har nettopp formatert dataen, sitter med stygge default windows. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har nettopp formatert dataen, sitter med stygge default windows. huff, kjenner følelsen, en uendelig lang vei å gå Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har nettopp formatert dataen, sitter med stygge default windows. Jeg gjorde det nå i helga.. og brukte da ikke mer enn 20 minutter på å få det slik jeg likte å ha det.. skal ikke ta så lange tida hvis du har alt klart slik som meg. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har nettopp formatert dataen, sitter med stygge default windows. Jeg gjorde det nå i helga.. og brukte da ikke mer enn 20 minutter på å få det slik jeg likte å ha det.. skal ikke ta så lange tida hvis du har alt klart slik som meg. Vel, jeg brente ingenting på cd, fordi jeg var redd for at maskinen hadde virus, og vi sitter 4stk. her og deler på en isdn linje. Men jeg har fått lastet ned uxtheme.dll patchen og en vs, og tatt over noen bakgrunner fra en på lan'et. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå