Learning To Fly Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 zip code - usapostnr. - norge Vet godt hvilke ord som brukes i hvilket land. Poenget var at Zip Code og Postnr. er det samme. Vel. Er man på en amerikansk side og må skrive inn "zip code" så er det ikke akkurat å bare skrive postnummeret for sitt poststed. "A ZIP Code is the postal code used by the United States Postal Service" Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Nosferatu: Skin og Wallpaper navn? skin-program bruker du? @Feh Bruker Windowblinds 4.4 og Konfabulator. Wallpaper fant jeg på Hebus.com, husker ikke hvilken kategori så det er bare å begynne å lete. hehe Endret 17. januar 2005 av Nosferatu Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvilke zip code er for Norge? (Stavanger / Bergen) En gang til: Norge har ikke ZIP koder. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Wallpaper fant jeg på Hebus.com, husker ikke hvilken kategori så det er bare å begynne å lete. hehe Ok, det fantes bare det "nette" antall av 13000 sider med bilder der, så jeg tror jeg kan klare meg uten... Hukser du navnet på skinen du bruker? Btw bruker jeg windowblinds 4.4 enhanced. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Wallpaper fant jeg på Hebus.com, husker ikke hvilken kategori så det er bare å begynne å lete. hehe Ok, det fantes bare det "nette" antall av 13000 sider med bilder der, så jeg tror jeg kan klare meg uten... Hukser du navnet på skinen du bruker? Btw bruker jeg windowblinds 4.4 enhanced. @Feh Skinen jeg bruker er Longhorn Slate, den følger med WB 4.4 Enh. I konfabulator så er det World Clock Pro, Calendar og The Weather som ligger på desktopen Legger opp bakgrunnen her jeg så du får tak i den Lenke til kommentar
miCro Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Jeg forandret utseende til Windows med Windowsblinds, men når jeg startet maskinen på nytt, hadde oppgavelinjen gått tilbake til Windows standard (men i samme farge som skinnet jeg brukte). Det hjelper ikke å trykke på "apply changes". Hva kan være galt? Edit: Jeg la rett og slett inn programmet på nytt, og nå fungerer ting fint (også etter omstart). Endret 18. januar 2005 av miCro Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Tipper du har kryssa av for override på taskbaren... det er ikke på som default, så da ble det nok fiksa etter en reinstall... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 desktop stil Ja, den var vannvittig rååå! Lenke til kommentar
Abits Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hvilke zip code er for Norge? (Stavanger / Bergen) En gang til: Norge har ikke ZIP koder. Skriver altid postnr mitt der det står zip kode når jeg bestiller fra utlandet, og pakken har altid kommet til Norge. Lenke til kommentar
Abits Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) desktop Var fin den, hvilken program bruker du til dette? Endret 19. januar 2005 av Abits Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 desktop Var fin den, hvilken program bruker du til dette? Vil tro det er Samurize. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Noobie i dette.. Hvordan får jeg til TV-guiden? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Noobie i dette.. Hvordan får jeg til TV-guiden? Bla noen sider tilbake hint: samurize - hint: legge filene i de oppgitte mappene.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Noobie i dette.. Hvordan får jeg til TV-guiden? Bla noen sider tilbake hint: samurize - hint: legge filene i de oppgitte mappene.. Fant det... Men er det noen måte å endre hvilke kanaler som vises.. eller er det veldig vanskelig?? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ikke vanskelig. Bare å åpne fila i Configen til Samurize og ta vekk.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ikke vanskelig. Bare å åpne fila i Configen til Samurize og ta vekk.. Men ta inn da???? Lenke til kommentar
nyttprosjekt Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg bruker Objectdock og synes det er en brillefin ting.. Slik jeg oppfatter det er det muligheter for plassering av docken, høyre, venstre, oppe og nede. Men jeg ønsker å ha den nederst på skjermen, ikke på toppen som jeg har nå. Da blir det et lite problem, da "startknapplinjen"/oppgavelinjen blir i veien. Noen lure måter å få docken til å ligge nede uten at den skjules eller er i veien for oppgavelinjen i XP? Noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå