-Teddy- Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Dete er min nåværende, værgreia viser helt feil men (Den viser for Oslo, Norway da) Er nesten helt njub på dette, bare drevet litt med samurize jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Current Desktop. Skin: Jarilo (by essilant) Skinprogram: Windowblinds 4.0 Enhanced (www.wincustomize.com) Tøff wallpaper! Link? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Dete er min nåværende, værgreia viser helt feil men (Den viser for Oslo, Norway da) Er nesten helt njub på dette, bare drevet litt med samurize jeg Nice config! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Wallpaperen heter "solaris". URL=http://www.wincustomize.com]wincustomize.com[/url] er for tiden VELDIG treig, så du får sjekke en gang (bare gå til Wallpapers og søk på solaris)... jeg kommer ikke inn nå Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Slik ser min ut for tiden. VS: HmmXP Ikoner: standard (snart skifte shell32.dll håper jeg) Bakgrunn: H_Y_D_R_A @ DeviantArt Programmer: LaunchTab v.1.1 (Klikk for større versjon, 1280x1024) Kan jeg få den bakgrunnen som er brukt der? Og kan noen si meg hvordan jeg får til de "lauchtab'ene" som er der? Jeg har .zip fila, men inni der ligger det bare to folders, og bildene av de. Hvor skal jeg extracte de ? :o Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kan noen si meg hva som er galt her ? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kan jeg få den bakgrunnen som er brukt der? Og kan noen si meg hvordan jeg får til de "lauchtab'ene" som er der? Jeg har .zip fila, men inni der ligger det bare to folders, og bildene av de. Hvor skal jeg extracte de ? :o Alt er å finne i starten av tråden... men her er de. HmmXP Launchtab skin http://www.deviantart.com/view/5621550/ Bakgrunnen er som vedlegg Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kan jeg få den bakgrunnen som er brukt der? Og kan noen si meg hvordan jeg får til de "lauchtab'ene" som er der? Jeg har .zip fila, men inni der ligger det bare to folders, og bildene av de. Hvor skal jeg extracte de ? :o Alt er å finne i starten av tråden... men her er de. HmmXP Launchtab skin http://www.deviantart.com/view/5621550/ Bakgrunnen er som vedlegg Tusen takk! Hehe, jeg var bare litt trøtt! Men kan noen hjelpe meg med å fikse på CobraM configen til Samurize ? Tven programmene er vekke. Alt på toppen hvor det skal stå cpu, pc navn, osv er vekke. Og fjerne ISO news Noen som kan det ? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvordan mofiserer man startmenyen? Noen tips/råd til en n00b? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 hvor finner jeg zip koder hen? trenger til drammen eller svelvik! vi har ikke zip kode i norge Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Hvordan mofiserer man startmenyen? Noen tips/råd til en n00b? Window Blinds! Finner du på ww.stardock.com kommer ikke på noen annen adrese i farta. Last ned shareware, installer, velg skin og trykk apply. Veldig enkelt, og masser av skins du kan laste ned. Endret 13. januar 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Testa litt på Samurize i dag, med XP Media Center 2005 theme. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Forholdsvis standard... Nyeste Rainmeter, og Ubuntu i VMware Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Forholdsvis standard... Nyeste Rainmeter, og Ubuntu i VMware Hvor lurt er det å ha klokke over Start? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hvor lurt er det å ha klokke over Start? Har satt den til å være "click-through", så det går ann å klikke på start-knappen. Grunnen til at den er der, er fordi jeg kjører endel Powerpoints, og trenger en klokke som ligger "over" powerpoint'en, og fortsatt er der når man endrer oppløsning. Da var det hjørnet av skjermen det tryggeste. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Nosferatu: Skin og Wallpaper navn? skin-program bruker du? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 hvor finner jeg zip koder hen? trenger til drammen eller svelvik! vi har ikke zip kode i norge Har vi slutta med postnummer i norge? (Har vært på LAN uten internett, så det er sikkert ting jeg ikke har fått med meg.) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 hvor finner jeg zip koder hen? trenger til drammen eller svelvik! vi har ikke zip kode i norge Har vi slutta med postnummer i norge? (Har vært på LAN uten internett, så det er sikkert ting jeg ikke har fått med meg.) zip code - usa postnr. - norge Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 zip code - usapostnr. - norge Vet godt hvilke ord som brukes i hvilket land. Poenget var at Zip Code og Postnr. er det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå