B4stian Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Legg merke til temperatur/vær, kalender til venstre på skrivebordet og transparente menyer kva program brukes til å få fram vær og tempratur da? det er inkludert i stilen.. Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Ikoner? Hva må man gjøre for å ta i bruk f.eks ICandy-pakkene? Vet at Iconpackager vil funke, men det er ikke gratis. Noe som vet det? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Personlig kjører jeg win200 stil på pcen min, uten noen form for dill dall, og jeg har ingen bakgrunn eller skjermbeskytter. Bruker minimalt med ram på efekter og "dill" Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Ikoner? Hva må man gjøre for å ta i bruk f.eks ICandy-pakkene? Vet at Iconpackager vil funke, men det er ikke gratis. Noe som vet det? StyleXP, må bruke icontranslate 0.9 Lenke til kommentar
brillan Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hardware.no-config Inkludert gjennomsiktig hardware.no-logo Hvordan lager du iconer osv gjennomsiktig? Altså fargen rundt motivet. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Festlig å se at dette er direkte ripoff fra GNU-prosjekter Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 StyleXP, må bruke icontranslate 0.9 Ja, det ville sikkert funke hvis jeg hadde hatt v.2, men dessverre har jeg v.1. Dessuten er ikke Icontranslate gratis. Men finnes det ingen gratis programmer men kan bruke til å skifte ikoner uavhengig av Style XP? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Sist jeg sjekka TGTsoft.com var icontranslate gratis Lenke til kommentar
salah Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) ##Sletta post## Endret 25. mai 2004 av pavlion Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Tgtsoft Er ganske sikker på at det står free trial der. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Hvordan lager du iconer osv gjennomsiktig? Altså fargen rundt motivet. Bruker Photoshop. Har søkt litt i Google, men finner nesten ingen gode sider med Y'z Toolbar-skins. Noen som har noen linker? Endret 31. mai 2004 av CobraM Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hvordan lager du iconer osv gjennomsiktig? Altså fargen rundt motivet. Bruker Photoshop. Har søkt litt i Google, men finner nesten ingen gode sider med Y'z Toolbar-skins. Noen som har noen linker? Customize.org har noen få. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Wallpaper: a lonesome fisherman at monash county VS: Velvet Waves Annet: Y'z Dock og min egen Samurize-config Klikk på bildet Endret 1. juni 2004 av CobraM Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 min nåværende desktop mens jeg venter på Astonshell 2.0 programmene jeg bruker er Objectdock - Rainlendar - StyleXP (synes ikke så godt på bildet..) øverst ligger WinAmp, kjører alltid, aldri i veien. hva heter theme du har brukt osv... Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Ny laptop fra jobben på fredag, eller litt modifisering i helga ser det nå slik ut. PS: Stort bilde, 1400x1050 oppløsning... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Her er skrivebordet på PC'en min hjemme. VS: OpusOS Bakgrunn: Half Life 2 (fra en fan side) Ikoner: Standard Screenshot --->> 1280x1024 <<-- Lenke til kommentar
miXer Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Det er sant, men googler man finner man det. Her er mitt nye skrivebord: Legg merke til temperatur/vær, kalender til venstre på skrivebordet og transparente menyer. Hvilket program bruker du til å modde skrivebordet ditt, og hva heter themen du bruker der nå ? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Det vet jeg ikke. Er et halvt år siden jeg brukte det. Men se noen av mine tidligere poster. Jeg skrev en liste over programmer som ofte blir brukt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Syns det ligner på Gorilla themen.. Usikker på navnet. EDIT: Det er en mod av en av Gorilla themene.. Jeg har sett den themen før, men vet/husker ikke navnet. Endret 9. juni 2004 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå