TCi Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er det noen plass jeg kan laste ned det theme? http://download.microsoft.com/download/5/2...eme-x86-ENU.exe Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er det noen plass jeg kan laste ned det theme? http://download.microsoft.com/download/5/2...eme-x86-ENU.exe Går det ikke til XP? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er det noen plass jeg kan laste ned det theme? http://download.microsoft.com/download/5/2...eme-x86-ENU.exe Går det ikke til XP? tror den bare funker til Pro. Det var hvertfall noe du måtte ha. Lenke til kommentar
*nitram* Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvor regger jeg "Windows Blinds Shareware" version? Jeg har serial, men hvordan regger jeg den? Er lei av den på oppstarten som sier "BUY" blablablabla.... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er det noen plass jeg kan laste ned det theme? http://download.microsoft.com/download/5/2...eme-x86-ENU.exe Går det ikke til XP? Hmm.. tydligvis ikke den versjonen, beklager. Den her fungerer iallefall wb_royale_mce.zip Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er det noen plass jeg kan laste ned det theme? http://download.microsoft.com/download/5/2...eme-x86-ENU.exe Går det ikke til XP? Hmm.. tydligvis ikke den versjonen, beklager. Den her fungerer iallefall Skal den legges i en spesiel mappe? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Skal den legges i en spesiel mappe? Ja... Pakk ut zip/rar filen (dersom den er pakket) Kopier mappen hvor themen ligger Legg den i : c:\<din windowskatalog>\resources\themes\ Da skal nå themen dukke opp i Utseende/Appearence taben i "kontrollpanelet -> skjerm". Dersom den av en eller annen grunn ikke visest i listen så gå til hvor du har lagt den og dobbelklikk på filen som ender på *.msstyles eller *.themes Lenke til kommentar
*nitram* Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvor regger jeg "Windows Blinds Shareware" version? Jeg har serial, men hvordan regger jeg den? Er lei av den på oppstarten som sier "BUY" blablablabla.... Hvor regger jeg "Windows Blinds Shareware" version? Jeg har serial, men hvordan regger jeg den? Er lei av den på oppstarten som sier "BUY" blablablabla.... HJELP? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvor kan jeg laste ned/ få tak i det programmet hvor man kan endre "navn" på f.eks. Start menyen, kontrollpanel osv.? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvor kan jeg laste ned/ få tak i det programmet hvor man kan endre "navn" på f.eks. Start menyen, kontrollpanel osv.? dette er blitt nevnt tidligere her.. bare let hvis du gidder Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Argh, jeg har glemt hva skinnet heter... Hva heter dette skinnet: Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvor kan jeg laste ned/ få tak i det programmet hvor man kan endre "navn" på f.eks. Start menyen, kontrollpanel osv.? dette er blitt nevnt tidligere her.. bare let hvis du gidder Jeg vet, men jeg finner det ikke igjen... Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Programmet heter StyleXP - www.tgtsoft.com - eller Window blinds - www.stardock.com Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Noen som vet hvordan man fjerner My documents, my computer osv slik at skrivebordet blir fri for alle ikoner? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Noen som vet hvordan man fjerner My documents, my computer osv slik at skrivebordet blir fri for alle ikoner? TweakUI Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) er det noe i registeret jeg kan gjøre. Liker ikke sånne tweake programmer... edit: fikk en feilmelding om kernel32.dll når jeg åpne tweakui Endret 3. januar 2005 av j0rn Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Argh, jeg har glemt hva skinnet heter... Hva heter dette skinnet: DogmaX heter theme Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Takker og bukker! Nå ble alltid så mye penere vettu! EDIT: Tx3 burde så absolutt legge til dette programmet på førstesiden! JA! Testa det i stad.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Noen som vet hvordan man fjerner My documents, my computer osv slik at skrivebordet blir fri for alle ikoner? TweakUI Så vanskelig dere skal gjøre det da? Høyreklikk på skrivebordet -> Ordne ikoner etter -> Trykk på Vis Skrivebords ikoner Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Noen som vet hvordan man fjerner My documents, my computer osv slik at skrivebordet blir fri for alle ikoner? TweakUI Så vanskelig dere skal gjøre det da? Høyreklikk på skrivebordet -> Ordne ikoner etter -> Trykk på Vis Skrivebords ikoner Der kan di ikke fjerne pappirkurven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå