Spragleknas Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 For enkel (og pen samt funksjonell) "moddinh" -> prøv tune up utilities.... dette er bare en del av pakken... den renser register og annet og Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 SphereXP bruker masse ressurser da. 50 MB Ram og masse CPU kraft Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 SphereXP bruker masse ressurser da. 50 MB Ram og masse CPU kraft Jeg prøvde det tidligere i dag... Gikk fem minutter, maks, så var det vekk igjen. Jeg hadde ikke sansen for det akkurat... Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 SphereXP bruker masse ressurser da. 50 MB Ram og masse CPU kraft Jeg prøvde det tidligere i dag... Gikk fem minutter, maks, så var det vekk igjen. Jeg hadde ikke sansen for det akkurat... mhm.. samme her.. Lenke til kommentar
gruntcase Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Noen som vet om det går an å hente headers fra flere pop3 kontoer i Samurize? (Har prøvd med pop3mail plugin men det støtter bare en enkel konto) Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg har lagd en .ini-fil med Samurize! Men hva gjør jeg med den Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 åpne den? Hvordan er situasjonen? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Oki, jeg har kommet litt videre... Jeg har greid å starte filen, og alt ser greit ut. Men den mangler startlinje og alt sånnt! Må jeg legge til det også? Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Her er mitt bidrag. Noen som har konstruktiv kritikk å komme med? Trykk på bilde for større. Endret 12. desember 2004 av Skjalg85 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ikke mye til mod, men... Standard Windows XP Media Center 2005-theme. (klikk for større bilde) Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Her e min desktop. Edit: fiksa bilde igjen. Endret 31. desember 2004 av Tee_Kay Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Her e min desktop. [standard XP-Theme] Hvor er denne deskmod hen? Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Her er desktoppen til en skikkelig datanerd, nemlig meg (nei jeg bruker ikke bare windows) :!: Lenke til kommentar
zatan Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hva trengs for og fikse på win 2000? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hva trengs for og fikse på win 2000? Se på første side Ikke alt funker, men noe. Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hva trengs for og fikse på win 2000? Til visual styles funker ihvertfall WindowBlinds. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Altså jeg, har lest side opp og side ned her, men jeg blir ikke klokere av det... Jeg har veldig, veldig lyst på noe som sikkert er kjempeenkelt å fikse! -Jeg vil ikke ha den vanlige startmenyen lenger. (Ikke sølv / blå) -Jeg vil heller ikke ha den samme "baren" over alle vinduene. (Den som er standard blå) Det er egentlig alt jeg vil fixe på! Men hvilket program skal jeg bruke? Jeg vil ikke ha et program der jeg må sitte å programmere alt selv, men et program der det er noen ferdige "skins" til XP'n min. Det kan godt være mulighet for å prøve å lage eget, men jeg må ha noe forhåndsdefinerte greier. Jeg har brukt Samurize et stund for å få været osv, og den klarer jeg å modde farger osv på selv, men jeg må ha noe enkelt til taskbaren og. Jeg snakker ikke om å bytte alt til MAC osv, men bare bytte "stil" på taskbaren, jeg vil at taskbaren skal fungere som før, men se annerledes ut! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Altså jeg, har lest side opp og side ned her, men jeg blir ikke klokere av det... Jeg har veldig, veldig lyst på noe som sikkert er kjempeenkelt å fikse! -Jeg vil ikke ha den vanlige startmenyen lenger. (Ikke sølv / blå) -Jeg vil heller ikke ha den samme "baren" over alle vinduene. (Den som er standard blå) Det er egentlig alt jeg vil fixe på! Men hvilket program skal jeg bruke? Jeg vil ikke ha et program der jeg må sitte å programmere alt selv, men et program der det er noen ferdige "skins" til XP'n min. Det kan godt være mulighet for å prøve å lage eget, men jeg må ha noe forhåndsdefinerte greier. Jeg har brukt Samurize et stund for å få været osv, og den klarer jeg å modde farger osv på selv, men jeg må ha noe enkelt til taskbaren og. Jeg snakker ikke om å bytte alt til MAC osv, men bare bytte "stil" på taskbaren, jeg vil at taskbaren skal fungere som før, men se annerledes ut! last ned Windows Blinds. ___ EDIT: alt er ferdig, du trenger bare å velge skin og "apply" Endret 3. januar 2005 av Fur Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Takker og bukker! Nå ble alltid så mye penere vettu! EDIT: Tx3 burde så absolutt legge til dette programmet på førstesiden! Endret 3. januar 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ikke mye til mod, men... Standard Windows XP Media Center 2005-theme. (klikk for større bilde) Er det noen plass jeg kan laste ned det theme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå