dmx Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 How to install a theme/style Install the Theme/Style by either extracting and compiling it, or installing an RPM. Open the KDE-Menu and start the Control Center. Select "Look and Feel". Select "Style" if the package you installed was a style, or select "Theme Manager" if the package you installed was a theme. Select your theme or style. Click "Apply" Have fun! :-) skjønte ikke helt dette!? noen som kan hjelpe meg!? det er denne jeg vil installere http://www.kde-look.org/content/show.php?c...od&tan=16766389 Du vet det ikke er til Windows? nei! hvorfor ga dere meg denne linken da hvis det ikke er til windows? jeg trenger "Linux" skins som jeg kan bruke på WINDOWS XP! så windows xp ser ut som Linux.. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Dette er bilde jeg har på skrivebordet nå over tv-program. Men klokka er nå 16.00, og programmet har ikke oppdatert seg. Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 How to install a theme/style Install the Theme/Style by either extracting and compiling it, or installing an RPM. Open the KDE-Menu and start the Control Center. Select "Look and Feel". Select "Style" if the package you installed was a style, or select "Theme Manager" if the package you installed was a theme. Select your theme or style. Click "Apply" Have fun! :-) skjønte ikke helt dette!? noen som kan hjelpe meg!? det er denne jeg vil installere http://www.kde-look.org/content/show.php?c...od&tan=16766389 Du vet det ikke er til Windows? nei! hvorfor ga dere meg denne linken da hvis det ikke er til windows? jeg trenger "Linux" skins som jeg kan bruke på WINDOWS XP! så windows xp ser ut som Linux.. Hvem ga deg den? Jeg ga deg denne. Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Noen steder jeg kan laste ned ferdig modda xp desktops ?Hvilket program trenger jeg da for å "kjøre" disse? Disse modder litt. Programmene som trengs står ved hver av dem tror jeg. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Noen som har noen rainmeter skins å anbefale?? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Noen som vet hvordan jeg kan lage en bar for desktopen som viser minne bruk og CPU load og disk load? Og vet noen om noen fete skins? Lenke til kommentar
Folo Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 noen som har vært borti noen plugins/scripts som viser snødybde etc? det hadde vært ganske kjekt å holdt seg oppdatert hvor mye snø det va fjellet Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Noen som har noen rainmeter skins å anbefale?? smoked glass eller blue neon . Blue neon ser fet ut Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Noen som har noen rainmeter skins å anbefale?? Pixelwhite, men den har du allerde Lenke til kommentar
dmx Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Noen som har noen rainmeter skins å anbefale?? Pixelwhite, men den har du allerde ja.. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Endelig klar å fikse litt på skrivebordet mitt.... la med ett bilde... ...men lurer også på om noen har ett tips til meg om hvordan jeg kan se CPU statusen, i lik for som minnet her.... ja har lastet ned script osv. fra en annen siden...husker ikke hvor. ' men pliz svar om dere vet noe da. Vil gjerne lære skjønner dere Endret 17. november 2004 av biiig.no Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Har akkurat sittet i 5 timer og modda desktop'en min, dette ble resultatet: Har brukt noen få Alienware ikoner, ellers har jeg funnet alle på www.wincustomize.com. Skinnet er fra Alienware sin GUI pakke, mens doc'en er inspirert av Alienware sitt tema. Lurer du på noe så er det bare å spørre! Hva synes dere om desktop'et mitt ? =) Endret 17. november 2004 av eivindhg Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg syntest at det ble fett jeg.... bruker du object dock?? for og få den mac linjen nederst?? Lenke til kommentar
lunar leaper Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 @eivindhg desktopen var galahus feit jeg må vel gjøre noe selv snart, ikke bare sikle på andre... Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg syntest at det ble fett jeg.... bruker du object dock?? for og få den mac linjen nederst?? Brukte objectdock plus til å lage den, synes også den ble fet =) hvis du vil ha noen linker etc til ting jeg har brukt er det bare å spørre lunar leaper! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 bruker du uxtheme.dll patchen? eller windowblinds? eller kanskje styleXP? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg har nå prøvd en mengde programmer for å modde desktopen, og alle har sett fine ut, men samtlige har det ulempen at den enten bruker noe enormt med minne eller andre systemressurser, eller gjør noe annet som rett og slett gjør at ingen av dem egner seg godt sammen med spilling. Er det noen deskmod-programmer som enkelt og greit ikke virker inn på spill? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg har nå prøvd en mengde programmer for å modde desktopen, og alle har sett fine ut, men samtlige har det ulempen at den enten bruker noe enormt med minne eller andre systemressurser, eller gjør noe annet som rett og slett gjør at ingen av dem egner seg godt sammen med spilling. Er det noen deskmod-programmer som enkelt og greit ikke virker inn på spill? Samurize.... men det er lurt å "minimere" det når du spiller pga. dersom du har et script som oppdaterer seg så vil det blinke i bakgrunnen mens du spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå