janfredrik Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Får ikke til tv kanalene, lagt de i Samureize men ingenting sjer ;( Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg bruker NorskTV_4_1_1 men har i en liten periode nå ikke fått opp noen programmer.. Noen måte jeg kan få NTV til å laste ned oversikten manuelt? Lenke til kommentar
BlackAdder Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Ser det ligger ved ikoner for SVT1 og 2. Hvordan legger jeg til de? For å legge til nye kanaler må du finne navnet på de i fila 'NorskTVChannels.txt', f.eks. heter de svenske "SVT 1" og "SVT 2". Så må du åpne fila 'NorskTVSetup.txt', som ligger i 'Skins\NorskTV', og legge til en linje der for hver kanal som i dette eksempelet kan bli slik: SVT 1@True@True SVT 2@True@True Scriptet leser disse linjene og lager to filer for hver kanal den finner der, en med navn på tv-programmene og en med tidspunkt for disse. I tillegg må du legge inn ikoner, meters og progressbarer for de nye kanalene. Enkleste måten å gjøre det på er vel å åpne Config tool og markere alt som hører til en av de eksisterende kanalene og kopiere det, og så forandre på parametrene til disse. For mer detaljer les i fila 'NorskTVReadMe.txt'. Får ikke til tv kanalene, lagt de i Samureize men ingenting sjer ;(Får du noen feilmelding? Jeg bruker NorskTV_4_1_1 men har i en liten periode nå ikke fått opp noen programmer.. Noen måte jeg kan få NTV til å laste ned oversikten manuelt?Bruker du den siste versjonen jeg la ut (torsdag 4/11)? Hvis ikke, prøv den! For å få NorskTV_4_1_1 til å laste ned tv-oversikten på nytt, kan du slette fila 'NorskTV.lat' i 'Skins\NorskTV'. Endret 8. november 2004 av BlackAdder Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) 2. Add an active script to your Samurize Config and select "norsktv.vbs" Når jeg skal gjøre det får jeg bare feilmeldingen: "Microsoft ActiveX Script Control create failed. Class not registered." Noen som vet hva jeg kan gjøre? Fant det ut selv. Måtte laste ned Windows script control Endret 8. november 2004 av B0hemen Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Uff... Er det noen som gidder å hjelpe meg med å ta bort Ztv... og legge inn animal planet og national geographic? Det er sikkert det letteste ting i verden å gjøre, men jeg skjønner så alt for lite av det der programmet.... og prorgammering... ihvertfall foreløpig... edit: Synes tv oversikt på skrivebordet er genialt... men synes det er synd at det ikke er mer brukervennlig å få lagt til / fjernet kanaler... men er for så vidt kjempefornøyd med de kanaler som er default også da... Endret 8. november 2004 av arsvendg Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Bruker du den siste versjonen jeg la ut (torsdag 4/11)? Hvis ikke, prøv den! For å få NorskTV_4_1_1 til å laste ned tv-oversikten på nytt, kan du slette fila 'NorskTV.lat' i 'Skins\NorskTV'. link? Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Er det så jævla vanskelig å bla to sider tilbake og finne linken selv? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=175413&st=1340 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Er det så jævla vanskelig å bla to sider tilbake og finne linken selv? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=175413&st=1340 sorry viste ikke hvor den lå! hadde jeg ist skullle jeg hentet den selv! takk for at du den ut! Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Er ganske newbies på dette området med deskmod osv. Men finnes det noen guide el. om dette? Helst på norsk Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Er ganske newbies på dette området med deskmod osv. Men finnes det noen guide el. om dette? Helst på norsk Jeg og pmarius har skrevet en guide hver så der står det en del om slikt: Min: http://home.no/x-byted/artikler/desktmod.htm Pmarius: http://home.no/pmarius/DeskMod.Et%20lite%20kurs.htm Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Er det så jævla vanskelig å bla to sider tilbake og finne linken selv? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=175413&st=1340 sorry viste ikke hvor den lå! hadde jeg ist skullle jeg hentet den selv! takk for at du den ut! Det står i svaret til BlackAdder hvilken dag han la filen ut.. Uansett så beklager jeg glefsingen. Det hører ikke hjemme noen plass. Denne tråden har sunket så utrolig i kvalitet de siste månedene. Fra å bestå av folk som poster sine interessante desktops med software og styles de har funnet fram til selv, inneholder tråden i dag stort sett tigging om hjelp (Hva, hvordan, hvorfor). Når dessuten rundt 95% av spørsmålene som kommer allerede har vært svart på opptil flere ganger tidligere i tråden, er det ekstra frustrerende. Til alle dere som synes jeg er en idiot nå har jeg to tips; 1. Les igjennom hele tråden og studer (og lær av) desktop'ene som ble postet tidligere. 2. Les igjennom hele tråden. Endret 9. november 2004 av torsoli Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Får ikke til tv kanalene, lagt de i Samureize men ingenting sjer ;(Får du noen feilmelding? Jeg tok og la den inn i mappa samurize, også fant jeg ingen alternativer på samurize ikonet i taskbar.. Derfor kom det ikke noe, men hva må jeg huke av for? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Min desktop for øyeblikket. Bruker Blackbox som shell og liker det veldig godt. :-) EDIT: Har gjort en del forandringer allerede på den, legger den ut når jeg føler meg ferdig. Endret 10. november 2004 av Swag Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Min desktop for øyeblikket. Bruker Blackbox som shell og liker det veldig godt. :-) Lekker bakgrunn Og her er min for tiden Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 de går bra... fete detoskops det der as.. gutter... skal lage meg et så fort jeg er ferdig med og formatere i morgen! eler til helgen! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 poster min når jeg kommer hjem,har vært lite aktiv her i det siste. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 here it comes. veldig dårlig en egentlig,i forhold til det jeg har hatt før. styleXP trial tiden har gått ut,og jeg har ikke penger til å kjøpe det. sliter med å finne noen minimalistiske windowblind stiler. den patchen prøver jeg meg ikke å installere,tørs ikke å rote med windows filer *tenke på ett visst øyeblikk*. Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Har problemer med det tv liste plugin'et til samurize.... Det fungerte fint første dagen, men dagen etter står det bare "ingen programmer før imorgen" Scriptet driver å oppdaterer seg hele tida, men det kommer ikke opp noen nye tv-programmer... Noen som veit hva som er galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå