kaaasen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hvor finner dere de bakgrunnene dere bruker (hvertfall du, CobraM). Wincustomize.com? Flate, men pokker så stilfulle Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Vet om en del designere. Går inn på hjemmesidene deres og laster ned. Og vet man ikke noen hjemmesider til noen designere går man inn på DeviantArt og laster ned der. Mine favoritter er: PixelGirl Silveryn KoL Florian Freundt DumbassJones Håper det hjelper EDIT: Da var Samurize-configen ferdig. Søt og liten. Endret 22. mai 2004 av CobraM Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Det hjelper i massevis CobraM Tusen takk. Nok en gang ser desktoppen min rimelig respektabel ut Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Bilde? Noen av dere som lager egne bakgrunner? Vurderer å starte min egen krok på nettet hvor jeg presenterer mine egne bakgrunner. Men får se om jeg får tid. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Lagger skrivebordet deres når samurize er aktivert? Hos meg går det treigt å flytte vinduer... De "henger" liksom litt etter musepekeren. Problemet forsvinner når jeg stopper samurize... Skjer det hos noen av dere også? Noen som har en idè om hvordan dette kan ungås? Jeg poster et bilde av skrivebordet mitt i samme slengen! 95% credit til CobraM for den samurize configen... Har endret den litt ... Klikk på bildet for å få stort format! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Problemet forsvinner når jeg stopper samurize... Skjer det hos noen av dere også? Noen som har en idè om hvordan dette kan ungås? Tror det skjer pga. av at du bruker en altfor stor flate til config'en din. I de tidligere versjonene av Samurize ble du advart om dersom du laget en for stor config så kunne det gå ut over systemytelsen. I de nyere versjonene har de fjernet advarselen. Om det er fordi de har fikset det vet jeg ikke. Du har sikkert og installert de siste driverene til skjermkortet ditt? Det kan bli problemer med at vinduene kan lagge når du flytter på de med de som windows legger inn som standard. Endret 23. mai 2004 av TCi Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Laster ned de nyeste driverne nå ... Surt at det må være sånn.. Ble skikkelig fornøyd med configen jeg.. Men, antar at jeg kan holde ut med litt lagg... Takker for raskt svar! \\Edit// Nye drivere installert... Samme problem... Antar at jeg bare må leve med det da.. Endret 23. mai 2004 av Knut Erik Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Nye drivere installert... Samme problem... Antar at jeg bare må leve med det da.. Ta en titt innom Samurize forumet, kanskje de har noe som hjelper http://www.samurize.com/modules/ipboard/ Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Prøv å Pin to Desktop, Locked Position og Click Through. EDIT: Jeg tror det lagger pga alle systemovervåkerene du har. Endret 23. mai 2004 av CobraM Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Jeg har et lite problem med Samurize... Når jeg starter programmet så begynner McAfee å hyle om det er noe mistenksomt på gang, men når jeg trykker på allow så kommer det bare opp igjen! Hjeelp! EDIT: Også skjønner jeg ikke bæret av alle disse scriptene, og de du har laget CobraM syntes jeg blir litt store Kunne tenkt meg en liten sak med været for Oslo og nyheter fra Hardware.no om det var mulig.. Endret 23. mai 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg bruker Norton Antivirus. Jeg får advarsel pga scriptene, men når jeg har tatt allow slutter den å mase. Så jeg kan ikke svare deg på det med McAfee. God idé med hardware.no-saken. Kan prøve å mekke det. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Nå har jeg en søt liten kalender på desktopen, men det er ikke helt det jeg ville ha Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hardware.no-config Inkludert gjennomsiktig hardware.no-logo Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hardware.no-config Inkludert gjennomsiktig hardware.no-logo Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Kunne du prøvd å få noen streker mellom hver nyhet, og prøvd å få med den lille underteksten som står under hver nyhet? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Kunne du prøvd å få noen streker mellom hver nyhet, og prøvd å få med den lille underteksten som står under hver nyhet? Nei. Dessverre er det begrensninger i scriptet. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Prøv å Pin to Desktop, Locked Position og Click Through. EDIT: Jeg tror det lagger pga alle systemovervåkerene du har. Jeg fant en løsning på problemet! Først må man dele configen sin opp i to deler. Så kjører man to samurize klienter der man kjører del1 på den ene, og del2 på den andre... Se hvordan man gjør det her Fikk all hjelp på samurize forumet. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 I hardware.no-configen hadde det vært kjekt å trykke på nyheten, så dukker den opp i nettleseren, men det gjør den altså ikke. Hvis noen finner ut hvordan hadde det vært fint om de kunne sagt i fra. Har fått til at hvis man trykker på logoen kommer man til hardware.no. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Kunne du prøvd å få noen streker mellom hver nyhet, og prøvd å få med den lille underteksten som står under hver nyhet? Nei. Dessverre er det begrensninger i scriptet. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 BTW, noen som vet om det er mulig å få SMÅ iconer på Launchtab? Blir litt stort med de mega-store iconene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå