TCi Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Enda en forrandring VS: Royale Four Bakgrunn: Half Life 2 barnacle resten som før... Endret 4. november 2004 av TCi Lenke til kommentar
BlackAdder Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg har forandret på scriptet til NorskTV_4_1_1 slik at det også fungerer for dem som ikke bruker norske innstillinger i windows. Merk: Dette er NorskTV_4_1_1 som bruker et konvertert UKTV 4.1.1-script og må ikke blandes med filene til NorskTV v0.41! NorskTV_4_1_1.zip Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Veldig god jobb med det tv-scriptet BlackAdder! Har du postet det på samurize.com også? Endret 4. november 2004 av torsoli Lenke til kommentar
BlackAdder Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Veldig god jobb med det tv-scriptet BlackAdder! Har du postet det på samurize.com også? Tusen takk! Har ikke postet det på samurize.com enda, men tenker jeg gjør det snart hvis jeg ikke finner flere bugs (og kanskje forandret litt på designet). Så i løpet av neste uke kan du kanskje finne det der. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ende en forrandring VS: Royale Four Bakgrunn: Half Life 2 barnacle resten som før... NICE Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Veldig enkelt. Ikonene bare må være der. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Update... Endret 4. november 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 AFireinside alle de spillene der har du ikke kjøpt, FM2005 har ikke kommet til Norge en gang Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 tar ikke dette mye minne og gjør windows tregere en det det er fra før? Ser artig ut. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 tar ikke dette mye minne og gjør windows tregere en det det er fra før? Ser artig ut. Så lenge du har en kraftig maskin så vil du nesten ikke merke noe forskjell. Vet ikke hvor mye minne det tar, men det er minimalt. Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 AFireinside alle de spillene der har du ikke kjøpt,FM2005 har ikke kommet til Norge en gang Har jeg ikke? Og så vidt jeg vet har FM2005 demoen vært på nett noen uker. Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Tusen takk! Har ikke postet det på samurize.com enda, men tenker jeg gjør det snart hvis jeg ikke finner flere bugs (og kanskje forandret litt på designet). Så i løpet av neste uke kan du kanskje finne det der. Har brukt tv-scriptet ditt, BlackAdder, og det fungerte helt fint i går... Men i dag vil ikke TV3 og Z-tv vise noe... Noen ideer på hvordan jeg kan fikse det? Dette er forresten desktop'en min... Work in progress. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ja, da har man byttet stil igjen: Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Vet ikke hva jeg gjorde, men nå fungerer iallfall alle kanalene... Har også endrett litt på vær-saken på desktopen... Sånn er min nyeste desktop: Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 TV programma mine har ikke oppdatert seg på 2 dager eller noe. Bruker BA sitt script. Har funket fint før Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) GLEM DET, fant det ut btw: er dere bare meg det ikke funker nå etter kl 12? tv programmene alså... Endret 5. november 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Noen som kan gi meg en kjapp forklaring på hvordan jeg kjører flere forskjellige configs med samurize? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Noen som kan gi meg en kjapp forklaring på hvordan jeg kjører flere forskjellige configs med samurize? File->Merge Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Takk takk Det gjorde livet mitt litt enklere.. Fikk endelig til TV config'en idag Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 "Farger, hva er det?": Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå