apoxdigital Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det var jo noen fine desktops her ja Her er min, den ene er fra forrige uke : Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Også er det den jeg bruker nå, som jeg liker best Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 @apoxdigital: Hva heter dockbaren din? Likte den gitt... Likte også den første desktopen du postet.... Navn? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Min nåværende desktop: programmer/mods brukt: -Samurize -Xp eyeCandy ikoner -StyleXP Endret 29. oktober 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) For de som ikke får NorskTV til å fungere har jeg forandret litt på scriptet slik at det fungerer uavhengig av hvor du har installert Samurize. Det leser nå i registeret for å finne ut hvor Samurize er installert. Bare kopier denne filen til Scripts-folderen under Samurize. Takker. Deilig å få den tilbake. Måtte bare forandre litt i samurize. Programmen på de forksjellige kanalene var ikke på samme sted. Har gått glipp av mange programmer den siste uka. Det blir det slutt på nå Endret 28. oktober 2004 av Pyro Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Også er det den jeg bruker nå, som jeg liker best kan jeg få den bakgrunnen av deg? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Også er det den jeg bruker nå, som jeg liker best Hvor fant du den taskbaren (øverst) der? Den var über! Lenke til kommentar
jocke Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ganske morsomt å se hvor mange som faktisk etterlikner Mac. Men når det kommer til "mac vs pc"-diskusjoner, er de pc-fanatikere som fy! Men siden dette er en desktop-tråd, må jeg nesten poste en ekte mac-desktop, siden dere andre bare etterlikner Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ganske morsomt å se hvor mange som faktisk etterlikner Mac. Men når det kommer til "mac vs pc"-diskusjoner, er de pc-fanatikere som fy!Men siden dette er en desktop-tråd, må jeg nesten poste en ekte mac-desktop, siden dere andre bare etterlikner Haha.. når ble RAM oversatt til "hukommelse". Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Akkurat ferdig for nå. 5 skjerms desktop Endret 28. oktober 2004 av Jan-Inge Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Akkurat ferdig for nå. 5 skjerms desktop LOL nice :!: Lenke til kommentar
jocke Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ganske morsomt å se hvor mange som faktisk etterlikner Mac. Men når det kommer til "mac vs pc"-diskusjoner, er de pc-fanatikere som fy!Men siden dette er en desktop-tråd, må jeg nesten poste en ekte mac-desktop, siden dere andre bare etterlikner Haha.. når ble RAM oversatt til "hukommelse". Den dagen apple fant ut at "hukommelse" er et vel så bra ord som "minne" Jan-Inge; hva i huleste bruker du 5 desktops til? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Screenshot av mitt oppsett: Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ganske morsomt å se hvor mange som faktisk etterlikner Mac. Men når det kommer til "mac vs pc"-diskusjoner, er de pc-fanatikere som fy!Men siden dette er en desktop-tråd, må jeg nesten poste en ekte mac-desktop, siden dere andre bare etterlikner At man har taskbaren øverst og en dock nederst betyr automatisk at man etterligner os x? Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det ligger en veldig fin guide for å bytte ut shell32.dll på PNGResource.com. Har brukt den selv. Veldig fin. QUOTE (torsoli @ 27/10/2004 : 02:13) Har gått litt lei jeg og. Men jeg følger da med innom her en gang i blant. Samme her. Trives med hvordan jeg har det nå og orker ikke noe mer dilldall enn det jeg postet i "August-desktopen". EDIT: Leif. :\ EDIT: Rot. Hva heter VS-en. Likte den HetrTiXc Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Også er det den jeg bruker nå, som jeg liker best Hvilke ikoner er det du har her og på den andre? Stilige. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har en forj*vlig startmeny, medTELETUBBIE Theme! Den står ikke i stil i dete hele tatt med resten... Noen som kan hjelpe meg med å fixe den eller? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har en forj*vlig startmeny, medTELETUBBIE Theme! Den står ikke i stil i dete hele tatt med resten... Noen som kan hjelpe meg med å fixe den eller? wtf? Teletubbie theme? Ser helt vanlig ut jo.. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jan-Inge; hva i huleste bruker du 5 desktops til? Egentlig til å spille flightsimulator 2004 men etter å ha brukt 5 skjermer en stund er dette HELT fantastisk. IRC på 1, pc info på 1, to surfeskjermer nede og 1 til ekstra stæsj. Aldri aldri mer 1 skjerm. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har en forj*vlig startmeny, medTELETUBBIE Theme! Den står ikke i stil i dete hele tatt med resten... Noen som kan hjelpe meg med å fixe den eller? Vel du har over 60 sider med stoff og guider og det som er i denne tråden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå