Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det gikk jo :D HAr du en guide til hvordan å forandre resten av startmenyen også? Og kan dette gjøres i samme explorer fil?

NÅ som jeg har laget min egen explorer fil... Kan jeg bare redigere det som skal redigeres i res hacker og så er jobben done?

Kan dessverre ikke noe mer enn det. Har ikke turt å tukle for mye med explorer.exe. Hvis den fila går i dass går det meste i dass.

Lenke til kommentar
Hvordan endrer jeg på news i RainMeter for å se feks VG og hardware.no?

 

RSS feed jeg trenger fra sidene tror jeg, men fatter ikke hva dette er :dontgetit:

hvis du mener de tv programmene og slikt er det Samurize

 

EDIT: tok visst helt feil der jah .. :p

Endret av Fur
Lenke til kommentar

Merkelig ...

Jeg lastet ned versjon 0.41 og den fungerte ikke første gangen jeg prøvde den, fikk feilmeldingen "Path not found". Men jeg kikket litt rundt i skript-fila (norsktv.vbs) og fant ut at den var beregnet på norsk windows på C-partisjonen. Jeg har en engelsk på D-partisjonen så jeg forandret på linje 112 og dermed fungerte det som det skulle. Fant også ut at for å få linkene til programmene til å fungere må man fjerne

"http://tvguide.sol.no/" & 

fra linje 89 i skriptet.

 

Hvis det står "Ingen programmer før i morgen" på alle kanalene betyr vel det at skriptet ikke får kontakt med internettsiden eller at det ikke finner noe der. Du kan jo prøve om du får opp internettsiden i browseren din: SOL's TV-guide

Lenke til kommentar
Merkelig ...

Jeg lastet ned versjon 0.41 og den fungerte ikke første gangen jeg prøvde den, fikk feilmeldingen "Path not found". Men jeg kikket litt rundt i skript-fila (norsktv.vbs) og fant ut at den var beregnet på norsk windows på C-partisjonen. Jeg har en engelsk på D-partisjonen så jeg forandret på linje 112 og dermed fungerte det som det skulle. Fant også ut at for å få linkene til programmene til å fungere må man fjerne

"http://tvguide.sol.no/" & 

fra linje 89 i skriptet.

 

Hvis det står "Ingen programmer før i morgen" på alle kanalene betyr vel det at skriptet ikke får kontakt med internettsiden eller at det ikke finner noe der. Du kan jo prøve om du får opp internettsiden i browseren din: SOL's TV-guide

Hadde du giddet å attache den fixa norsktv.vbs, med eng. Xp på c:? Jeg orker ikke å rote rundt i den fila. :roll:

Lenke til kommentar

Her er filene jeg bruker med tv-guiden. Har forandret litt på den slik at man kan klikke på ikonene til tv-kanalene og få dagens program for den kanalen i web-browseren. Også har jeg lagt til to linker øverst; en til dagens program for de norske kanalene (i tv-guide ikonet) i utvalgte kategorier (ikke nyheter, barnetv o.l.) og en til dagens filmer. Skript-fila ligger i folderen "Scripts" og er for engelsk XP på C-partisjonen.

 

Edit: Har oppdatert skriptet så det er uavhengig av hvor du har installert Samurize.

NTV.zip

Endret av BlackAdder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...