Stor Oddnoga Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Vil anbefale Objectdock fremfor Y's Dock. mye mer stabil, flere muligheter(bl.a. mulighet for icon-themes fra wincustomize.com)pluss at den ikke bruker minne når den ikke er synlig. (noe Y'z dock gjør.) Helt enig. Har erfaring med at Y'z dock tapper maskinen mye mer for ressurser enn det Objectdock gjør. Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Vet noen om det finnes flere farger til visual style HmmXP? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Vet noen om det finnes flere farger til visual style HmmXP? Det finnes bare 2 til nå.. Han som lager den jobber med en modifikasjon. Han viste en ny startmeny, men det er blitt stille etter det. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Tester ut noe nytt igjen.. litt lysere variant enn jeg er vant med. VS: gfxoasis @ gfxoasis.com Bakgrunn: thinline_serie @ DeviantArt Ikoner: iCandy XP Jr. Shellstyle Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 VS: HmmXPIkoner: BlueCurve Winamp: HmmXP Samurize: Min egen config Toolbar: BlueCurve Y'z Dock: Default bg Screenshot Samurize-configen din er den fineste jeg har sett, er det mulighet for å få tak i den? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Samurize-configen din er den fineste jeg har sett, er det mulighet for å få tak i den? Jeg vil også ha! Den var BRAAAA! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg lastet opp config-filen og div. scripts og ikoner man trenger. CobraMs Samurize-config For å installere kopierer man innholdet over til C:\Programfiler\Samurize og overskriver evt. gamle filer. NB! Man må ha Samurize der jeg nevnte, ellers vil deler av configen klikke. Er det noe dere ikke skjønner får dere skrive i denne tråden, så kan jeg hjelpe. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) På den øverste delen av vinduet der det skal stå navn osv, står det bare "Not yet executed" Hva kan være galt? Tusen takk for configen din, cobraM! Den er knallbra! *edit* Står det samme nede der været står... Hvor er det været vises fra nå egentlig? Hvordan kan jeg endre det? Endret 22. mai 2004 av Knut Erik Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) På den øverste delen av vinduet der det skal stå navn osv, står det bare "Not yet executed" Hva kan være galt? Du må velge Change Parameters og skrive inn datamaskinavnet ditt i Source fanen. Endret 22. mai 2004 av TCi Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Nå virker det ja! Tusen takk! Hva med været da? Hvordan "definerer" man det? Jeg bor på en liten drittplass, så jeg tror ikke at det finnes data om dette stedet Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Nå virker det ja! Tusen takk! Hva med været da? Hvordan "definerer" man det? Jeg bor på en liten drittplass, så jeg tror ikke at det finnes data om dette stedet Jeg har ikke testet slik vær script før. Skal sette meg ned og lære meg det nå EDIT: Du må endre scriptet slik at lokasjonsid'en blir lik den byen du er ute etter. Fant ikke min plass der heller, så jeg gir opp.. Endret 22. mai 2004 av TCi Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Været er fra Fredrikstad. Det er litt vanskelig å forklare hvordan man endrer fra hvor været skal vises, men si meg hvor du bor, så kan jeg fikse det. Endret 22. mai 2004 av CobraM Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg får ikke lastet ned filen din engang jeg, CobraM Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg får ikke lastet ned filen din engang jeg, CobraM Linken virker fint den. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Der ja... hmm...rart, for den funket ikke tidligere i dag Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 TCI: meget pen den siste desktoppen der.. Vi har absolutt lik smak. magnus Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 TCI: meget pen den siste desktoppen der.. Vi har absolutt lik smak. magnus Takk. Holder på med en Samurize config som passer. Forhåpenligvis snart ferdig Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Ny sommer-desktop3 VS: HmmXP Samurize: Min egen "lag en config på 2 minutter-config" Ikoner: BlueCurve Opera: BlueCurve (vises ikke) Winamp: HmmXP Wallpaper: bahamas EDIT: Ny Samurize-config som ikke tar så stor plass. Endret 22. mai 2004 av CobraM Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Prøvde å lage en Samurize config som passet skrivebordet, men den ble litt vel detaljert, så jeg laget en ny på kort tid. Ser sånn ut: Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Den var kjempefin. Passa jo perfekt til skrivebordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå