Knudix Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Kan noen forklare meg hvordan jeg skifter start meny bildet? og slike ting? Fort og gæli: Du patcher uxtheme.dll, laster ned en pen visual style, legger den i windows\resources\themes\, velger den på samme sted du velger bort teletubbie-XP. (patch i vedlegg) Hvor kan jeg laste ned pen virtual styles? Tenker på sånn som stopp til startmenyen og redigere den ellers... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Kan noen forklare meg hvordan jeg skifter start meny bildet? og slike ting? Fort og gæli: Du patcher uxtheme.dll, laster ned en pen visual style, legger den i windows\resources\themes\, velger den på samme sted du velger bort teletubbie-XP. (patch i vedlegg) Hvor kan jeg laste ned pen virtual styles? Tenker på sånn som stopp til startmenyen og redigere den ellers... søk på google Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Kan noen forklare meg hvordan jeg skifter start meny bildet? og slike ting? Fort og gæli: Du patcher uxtheme.dll, laster ned en pen visual style, legger den i windows\resources\themes\, velger den på samme sted du velger bort teletubbie-XP. (patch i vedlegg) Hvor kan jeg laste ned pen virtual styles? Tenker på sånn som stopp til startmenyen og redigere den ellers... Customize.org Deviantart.com Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 noen som kan fortelle meg hvordan jeg får en nål til å bevege seg "frem og tilbake" etter prosessorbruken i samurize? Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har lastet ned recourse hacker... Kan noen si meg hvor jeg finner startmenyen? Har lyst å *redigere* den litt Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 HER er en guide til hvordan du forandrer teksten på startknappen. Det er helt safe, men følg instruksene NØYAKTIG og les advarselen på bunnen, den er veldig viktig. Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Det gikk jo HAr du en guide til hvordan å forandre resten av startmenyen også? Og kan dette gjøres i samme explorer fil? NÅ som jeg har laget min egen explorer fil... Kan jeg bare redigere det som skal redigeres i res hacker og så er jobben done? Endret 24. oktober 2004 av Knudix Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Y'z dock er bedre..... synes jeg.... Se på quoten, hva fyren ville ha. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 hvordan får jeg meter for CPU usage i samurize? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Er det bare meg eller har norsktv configen til Samurize sluttet å fungere ? Funket fint helt til noen dager siden, nå står det bare "ingen programmer før i morgen"... Kan nesten virke som om sol's tvguide har byttet om adresse eller no ? Noen som har samme problemet ? Jeg bare MÅ få denne geniale configen tilbake igjen, den er så utrolig digg å ha. Endret 24. oktober 2004 av Menkromsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 hvordan får jeg meter for CPU usage i samurize? Add meter - Add PerfMon Så gjør du slik som på bildet: Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 ahh... takker, det trengtre jeg Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Er det bare meg eller har norsktv configen til Samurize sluttet å fungere ?Funket fint helt til noen dager siden, nå står det bare "ingen programmer før i morgen"... Kan nesten virke som om sol's tvguide har byttet om adresse eller no ? Noen som har samme problemet ? Jeg bare MÅ få denne geniale configen tilbake igjen, den er så utrolig digg å ha. samme her Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Er det bare meg eller har norsktv configen til Samurize sluttet å fungere ?Funket fint helt til noen dager siden, nå står det bare "ingen programmer før i morgen"... Kan nesten virke som om sol's tvguide har byttet om adresse eller no ? Noen som har samme problemet ? Jeg bare MÅ få denne geniale configen tilbake igjen, den er så utrolig digg å ha. Samme her og, sjekket Samurize forumene og fant ut at scriptet er oppdatert. Men det fungerte ikke med meg så jeg har kontaktet han som laget det. Forhåpentligvis så svarer han om ikke så altfor lenge Endret 24. oktober 2004 av TCi Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Samme her og, sjekket Samurize forumene og fant ut at scriptet er oppdatert. Men det fungerte ikke med meg så jeg har kontaktet han som laget det. Forhåpentligvis så svarer han om ikke så altfor lenge Let us know når du får svar, for jeg MÅ ha TV-programmet mitt operativt Lenke til kommentar
bast3 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kan noen være så snill å si meg hva jeg skal skrive inn på wheater docklet settings på object dock for å få været i Ålesund? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kan noen være så snill å si meg hva jeg skal skrive inn på wheater docklet settings på object dock for å få været i Ålesund? Virker ikke som Weather.com har Ålesund registrert. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 WTF!(vedlegg) noen som har 04 av Norsktv? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Eneste feilen jeg har her, er at den ikke oppdaterer seg lenger. Ikke noen andre feil, Lenke til kommentar
bast3 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kan noen være så snill å si meg hva jeg skal skrive inn på wheater docklet settings på object dock for å få været i Ålesund? Virker ikke som Weather.com har Ålesund registrert. Kan noen finne Trondheim da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå