Pels Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Sikkert litt um spørsmål, men er helt fersk her... Jeg har lastet ned 2 plugins, men klarer bare å kjøre en av dem om gangen... Skal jeg lage en egen ini fil eller noe sånt? Og er det mulig å foandre farger på ing? fargene står jo i 8 tall og ikke i 6? hva slags program er det snakk om? Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Jeg bruker Samurize Edit: Hvordan kan jeg programmet til å huske hvor jeg har plassert *tv-guiden*. Hver gang jeg reloader configen så går den tilbake til den andre siden av desktopen... Spør igjen hvordan jeg får ha flere plugins oppe samtidig? Endret 21. oktober 2004 av Knudix Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg bruker Samurize Edit: Hvordan kan jeg programmet til å huske hvor jeg har plassert *tv-guiden*. Hver gang jeg reloader configen så går den tilbake til den andre siden av desktopen... Spør igjen hvordan jeg får ha flere plugins oppe samtidig? For å unngå at den går tilbake til "design position" så høyreklikker du på samurize og velger position og velger vekk "Use designed position". Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Det funka fint det Noen som vet hvordan jeg kan ha flere inputer oppe samtidig? Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Sånn, Winamp skin og ny bakgrunn Gjerne mer Ris og Ros og tips til forbedringer Lenke til kommentar
dmx Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) hei! hvor skal jeg legge den tv config (hvor skal jeg pakke den ut??) program files>samurize>skins eller program files>samurize>config? takk! Endret 21. oktober 2004 av dmx Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Ser nice ut den Få gjemt dock'en og fjernet alt rotet i systemtray så ser det rent og pent ut Endret 21. oktober 2004 av eyvind1 Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Sånn, Winamp skin og ny bakgrunn Gjerne mer Ris og Ros og tips til forbedringer Vanvittig stilig desktop!! Hva har du brukt for å lage den? Er det mulig å få en oppskrift på hvordan jeg kan få maken?? Likte den så godt ser du... Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 StyleXP med System4 Visual Styles. Samurize med noen bilder jeg fant et sted på nettet og litt knoting. Og Y'z Dock for å få "mac" saken i toppen av skjermen. Og sist, men ikke minst, Orcana skin til Winamp 5. Samler alt av filer jeg har brukt i en rar fil så kan du jo prøve deg fram desktop.rar Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 OT: fikk du lagt til RAR fil? Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 OT: fikk du lagt til RAR fil? Ja, ser sånn ut ps : Håper jeg ikke misforstod OT og at det står for offtopic Lenke til kommentar
dmx Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) jeg er så stolt over denne.. hva syns dere? Endret 21. oktober 2004 av dmx Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Driver å prøver ut noen nye fargestiler... Visual Style: Olive Dynamine Bakgrunn: min.. Shell32: Pastel (har ikke funnet noen gode som kan erstatte de ) Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 jeg er så stolt over denne.. hva syns dere? fint. har du link til den bakgrunnen? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 jeg er så stolt over denne.. hva syns dere? fint. har du link til den bakgrunnen? nei har ikke link.(husker ikke hvor jeg fant det bildet ) men her er bildet så du kan lagre det: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Sånn, Winamp skin og ny bakgrunn Gjerne mer Ris og Ros og tips til forbedringer Se der ja! Likte den bakrunnen mye bedre! Link? Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Her =) @TCI klar for HL2 eller ? Stili sak Endret 21. oktober 2004 av Hoel Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) ... http://tinypic.com/dr6l4 Endret 21. oktober 2004 av geedoo Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 ... http://tinypic.com/dr6l4 Heh.. arti at noen faktisk bruker bakgrunnen min Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) ... http://tinypic.com/dr6l4 Heh.. arti at noen faktisk bruker bakgrunnen min joda, digger den. har du noen fler wallpapers? (hl2) edit: la til noe. Endret 21. oktober 2004 av geedoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå