kz Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Eg har et Samurize1.60/Winamp Controller problem… Eg har lasta ned Winamp 2 Controller by ghost5316 for å legge kapper til å styre Winamp gjennom en Samurize config. Knappane fungerer for så vidt fint, men når 1minutt og 58sekunder er spilt av låten, så stopper avspillinga. Den fortsetter ikkje til neste på playlista. Nokon som har tips? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Jobber med saken den greia til høyre.. hva var det den het? edit: btw, fin desk. Endret 18. oktober 2004 av geedoo Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det er et DesktopX skin, som heter Longhorn Du finner den på: www.skinbase.org Lenke til kommentar
Pels Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Like det sånn jeg det blå windows utseende ser så stygt ut syns jeg Lenke til kommentar
john-hah Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 hvor laster du ned Y´z dock? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) glem det.. Endret 18. oktober 2004 av geedoo Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 hvor laster du ned Y´z dock? google.com er din venn.. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Lekker. Liker mange av bildene på digital blasphemy. Bruker det selv. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) hei! jeg har alltid hatt dette problmet og det er så irriterende! kantene er helt skeive.. åssen kan jeg fikse dette her? (gadd ikke lage en tråd bare for dette ) her er bildet men mann kan ikke se det så bra de er mer skeive i virkeligheten : Endret 19. oktober 2004 av dmx Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 hei!jeg har alltid hatt dette problmet og det er så irriterende! kantene er helt skeive.. åssen kan jeg fikse dette her? (gadd ikke lage en tråd bare for dette ) her er bildet men mann kan ikke se det så bra de er mer skeive i virkeligheten : hmm..jeg så ingen skeivhet der.. tror det bare er skjermen din som er litt.. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 hei!jeg har alltid hatt dette problmet og det er så irriterende! kantene er helt skeive.. åssen kan jeg fikse dette her? (gadd ikke lage en tråd bare for dette ) her er bildet men mann kan ikke se det så bra de er mer skeive i virkeligheten : hmm..jeg så ingen skeivhet der.. tror det bare er skjermen din som er litt.. lol, mann kan ikke se noe skeivt på det bildet. men de kantene er helt skeive i virkeligheten.. finne det kanskje programm som retter opp sånne ting eller no? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 åssen resolusjon bruker dere? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 TV fila ligger vedlagt (.zip) TV.zip Lenke til kommentar
dmx Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 TV fila ligger vedlagt (.zip) til samurize? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 jepp.... hvor finner jeg Cobra M configen? Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Synes det var jævlig mye bra her. Håper en av dere 'guruer' får ånden over dere og skriver en artikkel (for "dummies" kanskje) til programmer.no om hvordan man lager en knallfin desktop steg for steg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå