kz Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 _tror_ det er ObjectDock det _er_ nok det ja... fant det ut sjøl med litt prøving og (mest) feiling. No tør eg endelig å poste min aller første Desktop Mod, så 'go easy on me' alle erfarne moddere :!: Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 _tror_ det er ObjectDock det _er_ nok det ja... fant det ut sjøl med litt prøving og (mest) feiling. No tør eg endelig å poste min aller første Desktop Mod, så 'go easy on me' alle erfarne moddere :!: Syntes det ble bra jeg. Jeg ville gjerne hatt det skrivebordet Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) _tror_ det er ObjectDock det _er_ nok det ja... fant det ut sjøl med litt prøving og (mest) feiling. No tør eg endelig å poste min aller første Desktop Mod, så 'go easy on me' alle erfarne moddere :!: ser bra ut .. men de elementene øverst burde ha vært større. Endret 17. oktober 2004 av Fur Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 No tør eg endelig å poste min aller første Desktop Mod, så 'go easy on me' alle erfarne moddere :!: Jeg syns at de harddisk målerne burde vært ensfarga, og i en litt blekere blå/lilla-farge. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 rot.. ser helt grei ut <-- har ennå ikke fått greie på Samurize Lenke til kommentar
dmx Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 rot.. <-- har ennå ikke fått greie på Samurize ikke jeg heller.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 rot.. <-- har ennå ikke fått greie på Samurize ikke jeg heller.. hehe, er vel sikkert mange som ikke har klart det her Lenke til kommentar
dmx Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 rot.. <-- har ennå ikke fått greie på Samurize ikke jeg heller.. hehe, er vel sikkert mange som ikke har klart det her ja.. jeg får ikke til det tv program greie.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 rot.. <-- har ennå ikke fått greie på Samurize ikke jeg heller.. hehe, er vel sikkert mange som ikke har klart det her ja.. jeg får ikke til det tv program greie.. har prøvd det for en stund siden med hjelp av tutorialsene på siden.. har gitt opp tror jeg skal begynne igjen - håper jeg får det til Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 etter at jeg fant denne tråden, så har jeg lastet ned samurize, og har ikke kommet lenger enn feilmeldingen under ...enda... vet dere hvordan jeg blir kvitt den feilmeldingn? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Still simple... hjemmesnakkra Samurize Likte linja i øvre kant av skjermen din. Har du laga denne i Samurize også? _tror_ det er ObjectDock Er YzDock Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 ... Lenke til kommentar
john-hah Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hva heter en tingen hvor u kan legge inn ikonene i stede for å ha de i skrivebordet? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hva heter en tingen hvor u kan legge inn ikonene i stede for å ha de i skrivebordet? Yz Dock Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hva heter en tingen hvor u kan legge inn ikonene i stede for å ha de i skrivebordet? æh, hva mener du egentlig? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Trodde Samurize var en screensaver jeg. Det sto det i readme fila mi =P Se litt mer nøye på det, da. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hva heter en tingen hvor u kan legge inn ikonene i stede for å ha de i skrivebordet? Yz Dock Sikkert det ja.. ellers så kan du også sjekke første post john-hah. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Like det sånn jeg Endret 18. oktober 2004 av hauer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå