kz Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 last ned skin herfra og legg det i program filer>raimeter>skins.så klikker du på rainmeter og tar refresh all.. og etter det finner det skinet på configs.. så klikker du bare på det.. Herfra? (glemte du å legge inn link ) Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Siste sprell før Formatering: Endret 17. oktober 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 last ned skin herfra og legg det i program filer>raimeter>skins.så klikker du på rainmeter og tar refresh all.. og etter det finner det skinet på configs.. så klikker du bare på det.. Herfra? (glemte du å legge inn link ) på rainmeter'et Lenke til kommentar
dmx Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 ah sorry foken.. last ned skin herfra: http://www.skinbase.org/section.php?sections=rainmeter og legg det i program filer>raimeter>skins. så klikker du på rainmeter og tar refresh all.. og etter det finner det skinet på configs.. så klikker du bare på det.. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Angående Rainmeter/Rainlender, når jeg trykker Windowstast+D for å komme til desktoppen så forsvinner disse også. Noen som har samme problemet? Evt. andre måter å komme raskt til desktopen? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Angående Rainmeter/Rainlender, når jeg trykker Windowstast+D for å komme til desktoppen så forsvinner disse også. Noen som har samme problemet? Evt. andre måter å komme raskt til desktopen? Grunnen til det er rett og slett at når du trykker Windows-D så minimerer den alle programmer som ikke er en del av desktopen, slik som Rainlendar og Rainmeter. Hadde samme problemet selv, i noen programmer går det faktisk an å si at programmet skal være "on dekstop", noe som fikser problemet. Men ellers vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Ahh, kom plutselig på win+m, det fungerer! Så var det bare å venne seg til det da... Lenke til kommentar
Luv Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) laga en enkel samurize cfg Endret 17. oktober 2004 av dD. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 En til med HW.no nyheter Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Still simple... hjemmesnakkra Samurize Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Still simple... hjemmesnakkra Samurize Den var stilig, men de ikonene var ALT for store Lenke til kommentar
Luv Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg får ikke til å lage sånn progress ting.. slik som vises når man laster ned... Help! Lenke til kommentar
dmx Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 er det NOEN som kan HJELPE meg å få det tv program greie? må jeg laste ned noe for å bruke det? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 er det NOEN som kan HJELPE meg å få det tv program greie? må jeg laste ned noe for å bruke det? Samurize må du laste ned Lenke til kommentar
dmx Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 er det NOEN som kan HJELPE meg å få det tv program greie? må jeg laste ned noe for å bruke det? Samurize må du laste ned det har jeg.. men åssen tar mann på det derre TV Program greie på desktopen?? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) er det NOEN som kan HJELPE meg å få det tv program greie? må jeg laste ned noe for å bruke det? Samurize må du laste ned det har jeg.. men åssen tar mann på det derre TV Program greie på desktopen?? burde finne sånne tutorials på siden Endret 17. oktober 2004 av Fur Lenke til kommentar
dmx Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 er det NOEN som kan HJELPE meg å få det tv program greie? må jeg laste ned noe for å bruke det? Samurize må du laste ned det har jeg.. men åssen tar mann på det derre TV Program greie på desktopen?? burde finne sånne tutorials på siden ... kan jeg kanskje få en direkte link? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 er det NOEN som kan HJELPE meg å få det tv program greie? må jeg laste ned noe for å bruke det? Samurize må du laste ned det har jeg.. men åssen tar mann på det derre TV Program greie på desktopen?? burde finne sånne tutorials på siden ... kan jeg kanskje få en direkte link? Kan du bruke google? Lenke til kommentar
kz Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Still simple... hjemmesnakkra Samurize Likte linja i øvre kant av skjermen din. Har du laga denne i Samurize også? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Still simple... hjemmesnakkra Samurize Likte linja i øvre kant av skjermen din. Har du laga denne i Samurize også? _tror_ det er ObjectDock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå