PraYer Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Min første deskmod. *stolt* Klikk for større! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Er det Holger sitt bilde? Jepp, det er Holger sitt bildet Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Her er mitt, liker det kanskje litt ryddig? Hvor er mod'n? Å bare skifte bakgrunn er IKKE modding Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Ryddig? Synes det var en ganske rotete desktop jeg... men du var kanskje ironisk? hehe.. :)sånn ser min ut: hvorfor ikke fjerne de unødvendige shortcutene? Ser bedr eut hvis det ikke er fullt med dem på desktopen men jeg bruker alle.. åssen bør jeg fjerne? acrobat reader, rainmeter, winzip. For spillene kan lage en egen mappe i start menyen. Og de andre programmen kunne du kanskje legge inn ved siden av startkappen Syns det blir mye mer ryddig da.. det er min mening vaffal Endret 16. oktober 2004 av Fur Lenke til kommentar
dmx Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Ryddig? Synes det var en ganske rotete desktop jeg... men du var kanskje ironisk? hehe.. :)sånn ser min ut: hvorfor ikke fjerne de unødvendige shortcutene? Ser bedr eut hvis det ikke er fullt med dem på desktopen men jeg bruker alle.. åssen bør jeg fjerne? acrobat reader, rainmeter, winzip. For spillene kan lage en egen mappe i start menyen. Og de andre programmen kunne du kanskje legge inn ved siden av startkappen Syns det blir mye mer ryddig da.. det er min mening vaffal har gjort det nå.. bruker object dock eller no sånt på sida ser du.. Endret 16. oktober 2004 av dmx Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 stilig desktop nå ja fet klokke greie du har, hvilken skin er det? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 stilig desktop nå ja fet klokke greie du har, hvilken skin er det? Blue Neon står det bare.. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) har gjort det nå.. bruker object dock eller no sånt på sida ser du.. linke til bakgrunn? edit:fjerna en god del quoting Endret 16. oktober 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
dmx Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) har gjort det nå.. bruker object dock eller no sånt på sida ser du.. linke til bakgrunn? edit:fjerna en god del quoting se gjennom her: http://images.google.no/images?q=Windows+X...r=&start=0&sa=N hvis du ikke finner det kan jeg sende det til deg.. her er det bildet: http://img24.exs.cx/my.php?loc=img24&image=09_JPG.jpg Endret 16. oktober 2004 av dmx Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Egentlig merkelig at denne tråden har holdt så lenge som nesten 1 år Lenke til kommentar
dmx Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Egentlig merkelig at denne tråden har holdt så lenge som nesten 1 år et år siden? Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Egentlig merkelig at denne tråden har holdt så lenge som nesten 1 år et år siden? Tx3 Skrevet: 30/11/2003 : 21:32 Trådstarter = Tx3 Lenke til kommentar
dmx Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Egentlig merkelig at denne tråden har holdt så lenge som nesten 1 år et år siden? Tx3 Skrevet: 30/11/2003 : 21:32 Trådstarter = Tx3 wow! Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Egentlig merkelig at denne tråden har holdt så lenge som nesten 1 år et år siden? Tx3 Skrevet: 30/11/2003 : 21:32 Trådstarter = Tx3 wow! hehe! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 stilig desktop nå ja fet klokke greie du har, hvilken skin er det? Blue Neon står det bare.. takk.. nå har jeg den også --få håpe at den tråden holder et år til da Lenke til kommentar
dmx Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 stilig desktop nå ja fet klokke greie du har, hvilken skin er det? Blue Neon står det bare.. takk.. nå har jeg den også --få håpe at den tråden holder et år til da hehe.. Lenke til kommentar
kz Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 bruker object dock eller no sånt på sida ser du.. til dmx (eller alle andre som veit...): kva er det du bruker til høgre på skjermdumpen for å vise CPU Usage, Net Usage etc.? Bruker sjøl rainmeter, men får ikkje skifta skin eller modifisert dette. kz Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Noen som har noe forslag på noen Deviantart-farga ikoner? Edit: fant selv. Endret 16. oktober 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Noen som har noe forslag på noen Deviantart-farga ikoner?Edit: fant selv. Hvor? Edit: Nevermind, fant det, ganske innlysende egentlig Endret 16. oktober 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
dmx Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 bruker object dock eller no sånt på sida ser du.. til dmx (eller alle andre som veit...): kva er det du bruker til høgre på skjermdumpen for å vise CPU Usage, Net Usage etc.? Bruker sjøl rainmeter, men får ikkje skifta skin eller modifisert dette. kz last ned skin herfra og legg det i program filer>raimeter>skins. så klikker du på rainmeter og tar refresh all.. og etter det finner det skinet på configs.. så klikker du bare på det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå