Eirikpus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Slenger ut mitt skrivebord atm. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) ... Endret 14. mai 2010 av -Smash- Lenke til kommentar
ssf Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Noen som har noen deskmods for netbooks å poste, eller? =) Får min snart, lyst på inspirasjon Helst noe som ikke trekker så mye ressurser da, siden den ikke er så kraftig Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Ok, har installert LiteStep og et heftig tema nå, men lurer på hva jeg skal bruke istedenfor explorer? Til File Manager altså. Dette er altså oppsettet. Det på sida er bare noe jeg slang sammen i Samurize på 10 minutter, noen som veit om noe som kan passe bedre? Noen generelle tips? Leter etter et vindustema som kan passe til LiteStep-temaet, men finner ikke noe særlig, nybegynner på dette Har også spotify, noe fancy jeg kan gjøre med det? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Går det ann å bruke noe annet enn explorer da? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 ny formatert pc(ikke fordi jeg ville, men fordi alt gikk til helvete ) og fått den sånn ca up and running again. ser brukbart ut foreløbig men litt tomt så bare komme med forslag Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hei, holder på å fullføre en greenius build. Men finner ikke noen icons som lå ute på customize og deviantart før. Et lite bilde: Noen som har de liggende på pcen? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Lenge sia jeg har drivi med deskmodding nå, så er litt rusten. Ny skjerm siden sist gang, så en 24" widescreen og en 19" lcd i dualmod. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det er lenge sida jeg har posta her også. Så er litt rusten jeg og. Men jeg gikk for en Greenius build. Har og fått ny skjerm siden sist. 24"+17" Dualscreen. Wallpaper: Recolored by me. Vs: Gaia Greenius. Winampskin: Greenius. Ishut: Av wallpaper. Samurize: Noe jeg mekka sammen på 10 min. Doc icons: Greenius edit by me. Styler: Gaia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå