dTd Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) jessda, tenkte å leke litt med å modde desktopen i kveld. så jeg la inn en patch jeg hadde ligende som skulle gi mulighet til å bruke andre themes enn bare de standardene som windows har... programmet het "UXTheme Multi-Patcher (Neowin Edition) 4.0" og nå så funker kun windows classic... med de andre temaene så kommer det feilmelding på hvert vindu jeg lukker opp. uansett om det er min datamaskin eller flock (internett) så har noen tips til å "restore" de orginale filiene den patchen fucka opp? wee, google er min venn replace fila manuelt og nå ser det ut som det funker Edit: sånn ser da min desktop ut etter litt modding hovedsakelig er det bare et nytt theme og litt fancy stash i samurize Endret 27. juni 2008 av ClaW64 Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Klikk denne samsung-linken, og så deretter "google" (av de fire alternativene). Noen andre enn meg som kunne tenkt seg det motivet som skrivebordsbakgrunn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ikke mye aktivitet her i det siste. Fikk litt dilla på å fikse desktopen min i går og har lagt inn litt forksjellig. Fant et program som så veldig bra ut, men har ikke fått det til å fungere. Det skal automatisk skjule ikoner på skrivebordet og vise de når du har pilen over. Det virker sikkert ikke pga. themes og andre ting jeg har installert. (Autohide desktop icons) Slik ser det ut hos meg for tiden: Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hvilket theme er det Øyvind? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ikke mye aktivitet her i det siste.vi har flytta hit:https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11671725 Ikke at det har vært så mye aktivitet der i det siste, men denne tråden er vel mer eller mindre offisielt død. Fant et program som så veldig bra ut, men har ikke fått det til å fungere. Det skal automatisk skjule ikoner på skrivebordet og vise de når du har pilen over.Bruk heller en dock, mindre krøll på den måten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hvilket theme er det Øyvind? Denne: http://lassekongo83.deviantart.com/art/Lak...-Style-59440359 Ikke at det har vært så mye aktivitet der i det siste, men denne tråden er vel mer eller mindre offisielt død. Aha, har oversett den andre tråden. Takk for link (: Bruk heller en dock, mindre krøll på den måten. Syns det fungerer bra med sidebaren til Windows nå, men det programmet så fint ut da jeg både liker å slenge ting på skrivebordet og ha det ryddig. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Min lille desktop ^^; Bruker litestep for shell manager med eget theme, planen er å bli kvitt alt og bare ha det i en rightclick meny, men har ikke orka å finne noe modul enda som lar meg putte systray i menyen på vettug måte. Explorer har QTTabBar som bare er elsk, Foobar har facets pluginen, mIRC script og farger er egenmekka og det jeg bruker til wallpaper er Into The Fray av ukitakumuki. Liker å ha ting simpelt Ellers har jeg screenshots (de fleste med forskjellige litestep themes av meg) her: http://haxx.no/div/screen/ Starter i 2001 og går helt til dags dato, masse stygt og en del nice Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) her er min ^^, har ikke gjort så mye med den... bare bytta WindowBlinds, og SideBar og ObjectDock Endret 14. august 2008 av iNtoxicatioN Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Windows desktopen på bærbar pcen. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Ikke mye aktivitet her i det siste.vi har flytta hit:https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11671725 Ikke at det har vært så mye aktivitet der i det siste, men denne tråden er vel mer eller mindre offisielt død. Burde vel egentlig vært litt flinkere med å følge opp denne (og en annen) tråd, men har vært nokså opptatt i det siste. Prøvde å starte en diskusjon rundt en deskmod konkurranse eller muligheten til å rate bilder i tråden, kom gjerne med deres meninger. Om mange synes det høres ut som en god ide kan det jo hende det går ann å få til noe. Forresten, mens jeg er her, er stadig på kikk etter XP og Vista dekstopmodding tutorial-sider. Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Kanskje ikke rette tråden å poste dette i, men jeg installerte nett BricoPacks for å få en Windows Vista look-a-like skin på laptopen min, men jeg har noen stygge svarte "rammer" rundt skriften på ikonene på skrivebordet. Noen som veit hvordan jeg kan fjerne disse "rammene"? Lenke til kommentar
RefleXio Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Arbeidslaptoppen min =D Endret 27. august 2008 av RefleXio Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) ja fint blide xD Edit: der funka bildet ditt ja Endret 28. august 2008 av iNtoxicatioN Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Noen som veit hvordan jeg kan fjerne disse "rammene"? Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Noen som vet hvor jeg kan få lasta ned norskTV scriptet?, Finnern ikke på Samurize.com/downloads. Er det fjerna?:E Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Ikke mye aktivitet her i det siste. Slik ser det ut hos meg for tiden: Hvilken skrifttype bruker du på Samurize modden? Endret 5. september 2008 av DukeCoke Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Nå er jeg riktignok ikke =Øyvind= men jeg gjetter på "Verdana" Lenke til kommentar
Argor606 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 hei, Jeg har et lite problem med launchtab. Hvis jeg bruker en posisjon på toppen eller på venstre side av skjermen, så klikker hele animasjonen og skinnen slik at det ikke går ann å se ikonene eller noe. Jeg bruker vista 64bit. Jeg veit dette egentlig er litt feil plass å spørre etter hjelp men siden jeg ser at det er folk som bruker programmer på dette innlegget så tenkte jeg å spørre dere. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Relativt få som har stemt, fint om flere tar seg tid til å stemme her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=964446&hl= Vennligst les første avsnitt i første posten før dere stemmer! Endret 3. november 2008 av tamarin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå