Tordenflesk Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Bare å patche uxtheme.dll. Trenger ikke å sløse cash på glorifiserte patchere som StyleXP. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hvor finner man den patchen? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 http://www.google.com/search?q=uxtheme Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Direkte link: Link Men nå finner jeg ikke "recall" i listen over "utseender". Hvordan adder jeg den i listen (hvor skal jeg legge recall-filene)? Edit: C:/Windows/Resources/Themes/ Endret 19. juni 2008 av Lande Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Etter å ha brukt Vista noen dager fant jeg ut at min orginale XP ikke så all verdens bra ut, kom så over denne tråden å prøvde meg litt i dag. Sånn veldig simpelt ennå, veit ikke om jeg helt liker sånn Dock. Prøvde meg også på Samurize for litt ekstra info om CPU, Mem, HDD men skjønte ikke bæra av det, og sånne Yahoo Widgets syns jeg var litt småli SSC 08 shotet mitt: http://voidbox.el1t3.org/secret/ssc/index - gi en love / like på min ? Nå har ikke jeg sett igjennom 400+ sider, men bladde litt bakover å må si det der så mektig imponerende ut. Lastet ned Litestep, men fikk bare problemer. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Nå har ikke jeg sett igjennom 400+ sider, men bladde litt bakover å må si det der så mektig imponerende ut.Lastet ned Litestep, men fikk bare problemer. Dessverre er ikke Vista og Litestep bestevenner helt enda, men såvidt jeg vet jobbes det med saken. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Etter å ha brukt Vista noen dager fant jeg ut at min orginale XP ikke så all verdens bra ut, kom så over denne tråden å prøvde meg litt i dag. Sånn veldig simpelt ennå, veit ikke om jeg helt liker sånn Dock. Prøvde meg også på Samurize for litt ekstra info om CPU, Mem, HDD men skjønte ikke bæra av det, og sånne Yahoo Widgets syns jeg var litt småli SSC 08 shotet mitt: http://voidbox.el1t3.org/secret/ssc/index - gi en love / like på min ? Nå har ikke jeg sett igjennom 400+ sider, men bladde litt bakover å må si det der så mektig imponerende ut. Lastet ned Litestep, men fikk bare problemer. Tusen takk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Har i de siste dagene kjørt Ubuntu, for å se om det er noe jeg kunne erstatte XP med. Dessverre er det en del problemer med min hardware og Ubuntu som gjør at jeg velger XP fremfor Ubuntu en stund til. Lurer derfor på om det er noen programer eller lignende til Windows XP som gjør at man får en slags "Ubuntu-bar" øverst på skjermen. Se på bildet under. Ser etter en bar som lar meg se gjennom en liste over selvvalgte programmer etter hvilken kategori jeg trykker. Øverste baren (fra Ubuntu installasjonen min) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Skulle gå ann å lage i Litestep. Spør Tho-mas om han kan slenge sammen et theme for deg. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Vet ikke om jeg har gjort noe dumt. Jeg hadde en fresh install av bærbar pcen for en stund siden. Så installerte jeg styleXP for å heller prøve den hacken som ble linket til, men rett etter at den var installert så hoppet jeg over til litestep. Når jeg aktiverer litestep så vises fortsatt windows themet; explorer.exe er byttet, men vinduene ser like ut som de alltid har gjort. Er det hacken som kødder med meg? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Når jeg aktiverer litestep så vises fortsatt windows themetOg det er sånn det skal være. Litestep er et shell, ikke en skin-motor(Uxtheme, WB, ShellVM osv.). Endret 21. juni 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Når jeg aktiverer litestep så vises fortsatt windows themetOg det er sånn det skal være. Litestep er et shell, ikke en skin-motor(Uxtheme, WB, ShellVM osv.). Joda, men jeg har jo lasta ned nye themes. Men det eneste som blir endra er explorer baren. Mener at hele themet ble endret forrige gang jeg hadde Litestep. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Joda, men jeg har jo lasta ned nye themes. Men det eneste som blir endra er explorer baren.1. Du har lastet ned themes til Litestep, så derfor er det kun LS som påvirkes når du laster inn et theme.2. Explorer-bar? Explorer er ikke en del av Litestep, så det som skjer er at du laster inn et nytt Litestep-theme med sin egen Taskbar, Høyreklikk-meny osv. Mener at hele themet ble endret forrige gang jeg hadde Litestep.Du må ha drømt, eller installert et VS samtidig for Litestep er som sagt kun et shell, ikke en vindusbehandler. Endret 21. juni 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 1. Du har lastet ned themes til Litestep, så derfor er det kun LS som påvirkes når du laster inn et theme. Jeg lasta ned themes til LS, og installerte det i LS. 2. Explorer-bar? Explorer er ikke en del av Litestep, så det som skjer er at du laster inn et nytt Litestep-theme med sin egen Taskbar, Høyreklikk-meny osv. Er fullt klar over at explorer ikke er en del av LS, men jeg mente LS sin erstatning av explorer(jeg bruker LOSI installer som har et default theme) Du må ha drømt, eller installert et VS samtidig for Litestep er som sagt kun et shell, ikke en vindusbehandler. Forklar hvorfor dette themet; http://customize.org/litestep/themes/55292 har andre "vindusbehandlere". Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 De andre programmene(Winamp og Colorpad) har egne skin. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 De andre programmene(Winamp og Colorpad) har egne skin. Det hadde jeg på mappene mine også, når jeg hadde Litestep tidligere. Kan banne på at jeg hadde det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Litt fordi jeg gleder meg til MGS4, og litt fordi det så bra ut. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Det hadde jeg på mappene mine også, når jeg hadde Litestep tidligere. Kan banne på at jeg hadde det. Det er godt mulig du hadde det, men det var ikke på grunn av Litestep. Da må du ha gjort noe annet i tillegg. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Tordenflesk: Husker du hva den extensionen til FF het, som gjør at man kan skifte navn på firefox titlebaren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå