Heatsink Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Sånn ser det altså ut her for tiden...*bilde* Og hva heter så det temaet? Så veldig interresant ut. Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Til hva? Til hvordan du gjør det osv! Har prøvd,men blir så merkelig å rart hele tiden.. :s Når jeg lager en i Samurize så "legger den seg" bare oppå skrivebordet på en måte, og så når jeg prøver blir det ikke noe pent..:S Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det var beskrivende må jeg si.... Jeg bruker ikke samurize uansett, så ingen hjelp å få av meg der. Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det var beskrivende må jeg si....Jeg bruker ikke samurize uansett, så ingen hjelp å få av meg der. Du bruker da? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Til hvordan du gjør det osv! Gjør hva?Når jeg lager en i Samurize så "legger den seg" bare oppå skrivebordetSkulle den lagt seg under? når jeg prøver blir det ikke noe pent..:SIkke vårt problem. Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Til hvordan du gjør det osv! Gjør hva?Når jeg lager en i Samurize så "legger den seg" bare oppå skrivebordetSkulle den lagt seg under? når jeg prøver blir det ikke noe pent..:SIkke vårt problem. når jeg lagrer den å så skal ha den frem, kommer den noen ganger ikke opp eller så legger den seg over så jeg ikke får gjort noe.. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Sånn ser det altså ut her for tiden...*bilde* Og hva heter så det temaet? Så veldig interresant ut. Det heter så mye som Bandit. Fant det på Deviantart faktisk. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 No offence til de som kom videre, men Dinside har dårlig smak http://www.dinside.no/php/art.php?id=773092 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Faen det var "half-assed"! Igjen viser DinSide at de faen ikke har peil. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Det var helt forferdelig, stort sett overfylte desktops med stygge ubrukelige widgets og en eller annen deviantart-wallpaper, skuffende! Lenke til kommentar
jH- Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Herlighet, så akkurat igjennom Windows-finalistene. Hvis en av de presterer å vinne 2000kr, kunne DinSide like gjerne gitt dem til en tilfeldig person på gaten. Som Tx3 nevner, gikk jo nesten bare i oppblåste docks og andre widgets. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Tilogmed jeg har jo hatt bedre enn de aller fleste der Lenke til kommentar
ninjaboi Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Jeg ble faen meg fysisk uvel nå. JEG SPYR! Endret 31. mai 2008 av ninjaboi Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Må si jeg føler med dere, skrev inn følgende innlegg på Dinside: Dette er tvilsomt det beste jeg har sett fra Windows tidligere. Selv om jeg selv er Linuxbruker og håper at Linux vinner, ønsker jeg å se det beste fra alle OS konkurrere mot hverandre i en rettferdig kamp (og håper de fleste også klarer å stemme uavhengig av hva de måtte være fanboy av). Om dere har kvalifisert disse, så burde vi få se alle bidragene til alle OS´ene så vi kan vurdere om valgene er gode. Blir de mye oppstyr så sier de seg selv at de var dårlig valgt ut. Det beste hadde vært om dere hadde lagt opp opplegget følgende: Ved å klikke på fotoalbum kommer vi på en side der vi kan gi en score fra 1-5 eller noe på vært bilde (av alle som er innsendt). Vi får ikke vite noe om hvilket OS bildet er tatt fra, den med høyest score vinner. Kan dere ikke poste noen av bidragene deres her? Endret 31. mai 2008 av tamarin Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Her er mitt i hvert fall: Kanskje HW skulle hatt en konkuranse for oss med øyer i skallen? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Det var mitt bidrag Endret 31. mai 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) 3 ganger fetere enn alle de nominerte tilsammen. Fikk mail fra Pål Joakim ang. et innlegg jeg skrev. Basically så ble jeg ikke nominert fordi han ikke likte "de hvite boksene" Endret 31. mai 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) haha, det er jo en tragisk unnskyldning. Ditt er jo også mye bedre enn det som ble nominert. Jeg er sjokkert og rystet over at det går ann å velge 6 så dårlige desktops. Endret 31. mai 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå