Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med samurize. Når jeg velger å bruke en config vises den ikke på skjermen, hva kan det være?
Du har muligens "Use Designed Position" på. Åpne configen og flytt den til øverst i venstre hjørnet, reload configen og skru av "Use Designed Position". Nå kan du flytte den hvor du vil.
Lakus, hvor får jeg tak i en slik oppgavelinje?
Den er del av Sandwich-suiten: http://customize.org/bundles/view/569
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har valgt en .png-fil som bakgrunn? Windows takler ikke png som bakgrunn så bra. Konverter bildet til jpg.

Har du ikke png-bakgrunn kan du skru på "Use drop shadows for icon labels on the desktop" under My Computer->Properties->Advanced->Performance->Settings->Custom->"Use drop shadows for icon labels on the desktop"

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Har brukt IconPackager litt i det siste. Brukte det hele tiden for ett års tid siden, men kan alltid huske at den ikke klarte og bytte ut alle ikoner. Det var alltid en hel haug med ikoner den ikke fikk byttet ut. Jeg måtte bytte ikon på alle mappene og filene jeg kom over hvor programmet ikke hadde byttet, manuelt.

Er det såpass tungvint som jeg tror det er?

Lenke til kommentar

Vedder en hundrings på at det blir en fjott som har kjøpt seg Object Deskop og installert en eller annen suite for [insert film/spill som er populært for tiden] som vinner.

Sjansen for at en som Thomax eller meg vinner er ekstremt liten, men skal gjøre et forsøk likevel :p

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Jeg får vel ta et nytt screenshot av SSC setupet mitt jeg da :p

Blir vel sånn som Tordenflesk sier, en eller annen som har object dock og et helt vanlig theme med standard ikoner og alt det der som vinner.

Endret av Tho-mas
Lenke til kommentar

Håper virkelig ikke det, men samtidig er det jo ikke mengen arbeid som er lagt ned i det som nødvendigvis burde avgjøre, må være helheten som avgjør (og da kan man jo ikke vinne med objectdock så lenge man fortsatt har windows media player eller lignende:-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...