Tordenflesk Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Du må nok sette notepad til å åpne .rc filtypen. Hvis du har installert LS med profiler så ligge filen i C:\LiteStep\Profiles\*USERNAME*\personal\popup.rc Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Du må nok sette notepad til å åpne .rc filtypen.Hvis du har installert LS med profiler så ligge filen i C:\LiteStep\Profiles\*USERNAME*\personal\popup.rc takk, fant ut av det i går kveld Har installert RocketDock, er fornøyd med den. Men trenger en bra task modul, som popper opp når jeg holder musen over den. Edit: skrev systray, men tenkte på task(som viser aktive programmer) Endret 11. mars 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Dock settings->General->Minimize Windows to the dock. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Har allerede denne UXTheme patchen innstallert, er det trygt å legge inn dette temaet da? Er jo utrolig lekkert! Men er redd for å ødelegge noe. Er bare å legge det inn i theme mappen der de andre temaene ligger og velge det på vanlig måte når du trykker "Properties" på skrivebordet? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Kan ikke få virus fra .msstyles-filer nei Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Ironisk? Nei, seriøst. Er det noen fare med å ta i bruk slike temaer? Er mest redd for ødelagte Windows filer. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Merkelig at noen faktisk vil ha et theme som ligner på Vistas standardtheme, mens jeg har slitt med å få patchet UXtheme.dll for å bli kvitt det. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Jo, si det.. Jeg synes hvertfall det temaet jeg linket til der er utrolig fint. Så om noen hadde giddet å svare seriøst hadde det vært veldig fint Endret 16. mars 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
jH- Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Ingen fare for virus eller annet tullball, installer i vei. Tror nok ikke du finner noe virus på DevArt med det første . Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jo, si det.. Jeg synes hvertfall det temaet jeg linket til der er utrolig fint. Så om noen hadde giddet å svare seriøst hadde det vært veldig fint Svarte særiøst jeg. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) jH-: Det hørtes bra ut Men er litt redd for å ødelegge maskinen på en annen måte. Vil helst slippe å skade noen Windows filer. Er også redd for at jeg ikke skal få skiftet tilbake til standard XP themet igjen, er det mulig? Endret 17. mars 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
jH- Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Du skader ingen systemfiler, du legger bare til noen nye (som teknisk sett ikke er systemfiler). Og du kan også skifte tilbake til standard theme når som helst. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Ok. Er ganske n00b i dette. Eneste themene jeg har brukt er vel Microsofts Zune theme og denne royale greia. Regner med at jeg innstallerer dette paa samme måte som de? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Skulle jeg tro. Du bare slenger innholdet av .rar-en inn i Windows\Resources\Themes, så dukker det opp i listen over tema. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Men jeg trenger vel noe for å åpne rar. filer? WinRar eller noe sånt? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Bruk 7Zip, bedre og gratis. Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noen som kan gi meg en liten guide på hvordan jeg gjør dette? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noen som kan gi meg en liten guide på hvordan jeg gjør dette?Gjør hva? Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noen som kan gi meg en liten guide på hvordan jeg gjør dette?Gjør hva? Lage tøffe desktops osv? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 En liten guide til noe det har tatt meg ~2 år å bli medium god i? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå