Ocularis Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Begynner å komme seg. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kvitt deg med ikoner i caption-bar'ene, og få bort favicon i Firefox så er du godt på vei. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Kvitt deg med ikoner i caption-bar'ene, og få bort favicon i Firefox så er du godt på vei. Det er neste på lista etter et amsn / miranda skin. update: Endret 6. desember 2007 av Ocularis Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 kul den, hvilken musikk spiller bruker du? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ser ut som foobar. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ser ut som foobar. Det medfører riktighet. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 I wants my samich! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ikke noe spesiellt. WB theme, bakgrunn fra dA. Lenke til kommentar
Decaux Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg er fremdeles ubrukelig. Skrapte sammen litt gaia-temaer. Er det noen triks med reshacker og replacer? Jeg åpner shell32 med reshacker, forandrer på iconer via icon group, lagrer .dll-filen et annet sted og "skifter" plassering med replacer. Det er vel det; etter en reboot er de samme gamle iconene fremdeles der. Noen som ser hva jeg gjør feil? btw, jeg klarte å blanke ut firefox-iconet med samme metode. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det er nok SFC som erstatter den endrede filen med originalen. Du må nok vente på en melding som spør deg om du vil gjenopprette original-filen og si FY! til den Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Lasta ned BricoPacks - Vista Inspirat 2 i dag, og likte veldig godt dette utseendet. Har et lite problem med at Dock'en forsvinner når jeg trykker på Vis Skrivebord-knappen. Vil helst ikke ha den som "Alltid overst". Noen som vet en løsning på dette problemet? Det går nok ikke. Dock-program er programmer på lik linje med andre vinduer. Det du kan gjøre er å laste ned desktop docklet som de så fint kaller det til rocketdock. Sjekk her, bruk den i stedet for den på startmenyen så er mye gjort! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Noen som har noen bilder av vakre korallrev og/eller bilder av livet under vann? Bildene må være i god kvalitet og passe bra som desktop bilde. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 kanskje du finner noen her: http://browse.deviantart.com/photography/?...%2F&q=coral Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Noen her som klarer å finne ToonDisney tv ikonet i slik kvalitet? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) lagde bildet om til et ikon for deg siden jeg ikke fant det. Toon_disney.ico Endret 18. desember 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 ikon= et mindre bilde eller i dette tilfellet en logo. Ikon eller png går egentlig for det samme Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 så du vil ha den i en mindre størrelse? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg vil ha et ikon for toon disney, den jeg lastet opp er disney channel Forresten, hvilken plugin bruker dere for å vise været? Alle jeg har prøvd er kun for usa og lokale småbyer :/ Tenker på en som kan vise været rundt molde/enda mer lokalt Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg vil ha et ikon for toon disney, den jeg lastet opp er disney channel Forresten, hvilken plugin bruker dere for å vise været? Alle jeg har prøvd er kun for usa og lokale småbyer :/ Tenker på en som kan vise været rundt molde/enda mer lokalt Åja, jeg missforsto litt. Til hvilket program er den pluginen til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå