Åsen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Litt lite som skjer her for dagen http://customize.org/screenshots/55133 Lenke til kommentar
jH- Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Litt lite som skjer her for dagen http://customize.org/screenshots/55133 Meget pent! Dog, winampen så noe amputert ut. Gleder meg til du gir ut pakken. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 takk winampen er en del av litestep themet og funker helt fint for meg. Det vset der kommer ikke til å være en del av pakken, men jeg kan maile den til de som er interessert. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Oh, trodde det var en del av pakken, så litt Ambush-ish ut. Men jeg sier ikke nei takk til det tilbudet. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Ok. skal bare gjøre litt mer med den før jeg sender. Bruker du litestep? Endret 1. desember 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
jH- Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Japp. Begynner å bli rimelig lei av mitt forrige skin, er ikke så altfor mange gode "der ute". Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 ok, sender alt i morra. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) laster opp litestep og vset til de som vil ha Nordic_Semi_Midget.zip Endret 3. desember 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
jH- Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Herlig, ser digg ut og funker bra. Men du har vel ikke peiling på hvordan jeg kan fikse utseendet på Opera, uten å måtte laste ned et matchende skin, gjør du? Hvite bakgrunner passer heller dårlig. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 har aldri brukt opera, så dessverre gjør jeg ikke det Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Noen "problemer" så langt: Winamp-kontrollen har tåkete tekst(trenger å skur av clear-type i configen) Tray kan ha max 14 ikoner. De etter det kan ikke klikkes på fordi tray forsvinner. Syns heller ikke knappene i VSet ser riktige ut. Det blir "feil" med grått i vinduer sånn generelt. brunt hadde vært mye bedre. Kan legge opp fixings på amp-teksten. Holder på med Styler, Launchy, Miranda og muligens noen dock-ikoner hvis jeg kan finne på noe som passer. Endret 3. desember 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
jH- Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Eneste jeg har lagt merke til så langt, er enn bug med popup-menyen. I noen menyer går teksten over baren på topp. Ser bare ut som om bildet blir strukket, så kan sikkert fikses kjapt. Lagde også en kjapp Gehrunnerjunge-config. Den får duge, til jeg gidder å lage noe bedre. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det jeg har gjort så langt: Tok å ordnet en kvikk fix på det du nevnte jH-. Jeg har enda til gode å finne en god løsning på det. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Noen "problemer" så langt:Winamp-kontrollen har tåkete tekst(trenger å skur av clear-type i configen) Tray kan ha max 14 ikoner. De etter det kan ikke klikkes på fordi tray forsvinner. Syns heller ikke knappene i VSet ser riktige ut. Det blir "feil" med grått i vinduer sånn generelt. brunt hadde vært mye bedre. Kan legge opp fixings på amp-teksten. Holder på med Styler, Launchy, Miranda og muligens noen dock-ikoner hvis jeg kan finne på noe som passer. Pixel fonter ser skurrete ut når man ikke har clear-type slått av. Det med knappene er jeg fullstendig klar over, de var en av tingene jeg ikke gadd å fikse på. Det med trayen er jeg ikke helt sikker på hvordan man fikser, men tror du må sette xTrayAutoSize til true. Eneste jeg har lagt merke til så langt, er enn bug med popup-menyen. I noen menyer går teksten over baren på topp. Ser bare ut som om bildet blir strukket, så kan sikkert fikses kjapt. Det eneste jeg vet er at man må gjøre noe med ImageEdges, men jeg fant aldri de rette tallene Endret 3. desember 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
jH- Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Satt ImageEdges til 40 27 18 10, nå funker den som den skal. Da er det bare Opera som gjenstår for min del. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Satt ImageEdges til 40 27 18 10, nå funker den som den skal. Da er det bare Opera som gjenstår for min del. Å sette den til 18 gjorde susen, takk Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Pixel fonter ser skurrete ut når man ikke har clear-type slått av.De ble skurrete likevelampfontsmoothing false Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 hm, rart. De var ikke skurrete hos meg. Jeg gjorde ikke noe i theme.rc før jeg la den ut her, så den skal være helt lik den jeg brukte i shotet mitt Lenke til kommentar
Decaux Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Litt bitt av basillen jeg også. edit: i Styler, hvordan får jeg til å vise en annen toolbar enn default? 2: ordnet seg, så ikke optionsknappen på default-toolbaren :shobon: Endret 4. desember 2007 av Decaux Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) du må laste ned nye skins Endret 4. desember 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå