Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen "problemer" så langt:

Winamp-kontrollen har tåkete tekst(trenger å skur av clear-type i configen)

Tray kan ha max 14 ikoner. De etter det kan ikke klikkes på fordi tray forsvinner.

Syns heller ikke knappene i VSet ser riktige ut. Det blir "feil" med grått i vinduer sånn generelt. brunt hadde vært mye bedre.

Kan legge opp fixings på amp-teksten. Holder på med Styler, Launchy, Miranda og muligens noen dock-ikoner hvis jeg kan finne på noe som passer.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Eneste jeg har lagt merke til så langt, er enn bug med popup-menyen. I noen menyer går teksten over baren på topp. Ser bare ut som om bildet blir strukket, så kan sikkert fikses kjapt.

Lagde også en kjapp Gehrunnerjunge-config. Den får duge, til jeg gidder å lage noe bedre. :)

post-96741-1196693320_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Noen "problemer" så langt:

Winamp-kontrollen har tåkete tekst(trenger å skur av clear-type i configen)

Tray kan ha max 14 ikoner. De etter det kan ikke klikkes på fordi tray forsvinner.

Syns heller ikke knappene i VSet ser riktige ut. Det blir "feil" med grått i vinduer sånn generelt. brunt hadde vært mye bedre.

Kan legge opp fixings på amp-teksten. Holder på med Styler, Launchy, Miranda og muligens noen dock-ikoner hvis jeg kan finne på noe som passer.

Pixel fonter ser skurrete ut når man ikke har clear-type slått av. Det med knappene er jeg fullstendig klar over, de var en av tingene jeg ikke gadd å fikse på. Det med trayen er jeg ikke helt sikker på hvordan man fikser, men tror du må sette xTrayAutoSize til true.

Eneste jeg har lagt merke til så langt, er enn bug med popup-menyen. I noen menyer går teksten over baren på topp. Ser bare ut som om bildet blir strukket, så kan sikkert fikses kjapt.

Det eneste jeg vet er at man må gjøre noe med ImageEdges, men jeg fant aldri de rette tallene :p

Endret av Tho-mas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...