Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lasta ned BricoPacks - Vista Inspirat 2 i dag, og likte veldig godt dette utseendet. :)

post-105520-1194381483_thumb.jpg

Har et lite problem med at Dock'en forsvinner når jeg trykker på Vis Skrivebord-knappen. Vil helst ikke ha den som "Alltid overst". Noen som vet en løsning på dette problemet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Lasta ned BricoPacks - Vista Inspirat 2 i dag, og likte veldig godt dette utseendet. :)

Har et lite problem med at Dock'en forsvinner når jeg trykker på Vis Skrivebord-knappen. Vil helst ikke ha den som "Alltid overst". Noen som vet en løsning på dette problemet?

Hvor kan jeg få tak i en slik dock??

Lenke til kommentar

Hvor kan jeg få tak i en slik dock??

Lurer på det samme, håper på et svar :)

Lenke til kommentar

Ser det er flere som lurer på hvor man får tak i en dock. Den jeg bruker er nok ikke lik som den som er brukt over, men den er likevel veldig bra. Noen som er veldig bra med den er at den alltid forsvinner når man ikke trenger den. Skal du få den frem skyver man bare musen opp i toppen av skjermbildet. Veldig praktisk og pent.

Den er også gratis.

Rocketdock

Lenke til kommentar

Var litt for mange snarveier på skrivebordet før som dere kan se på det første bildet :p

Lastet ned objectdock så ble det litt bedre

EDIT:

Ble deppa av den fisken , derfor skiftet jeg bakgrunn til dette , + skinskifte av winampen ;)

Så tilfeldig winamp passet i midten

Endret av =Iko=
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...