Jack_Daniels Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Slik ser det ut her nå for tiden Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 nice! kan du linke den sannsynlige packen? Vs, ikoner, bakgrunn? Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 nice! kan du linke den sannsynlige packen? Vs, ikoner, bakgrunn? Takker Altså det er ingen pack... men her er linkene: vs: http://amadme.deviantart.com/art/Greenius-...IA-1-1-63897552 icons: http://customize.org/icons/54562 wp: http://lassekongo83.deviantart.com/art/Kru...P-Pack-62013309 Trenger du Ishut eller winampskin er det bare å si i fra Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Lasta ned BricoPacks - Vista Inspirat 2 i dag, og likte veldig godt dette utseendet. Har et lite problem med at Dock'en forsvinner når jeg trykker på Vis Skrivebord-knappen. Vil helst ikke ha den som "Alltid overst". Noen som vet en løsning på dette problemet? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det går nok ikke. Dock-program er programmer på lik linje med andre vinduer. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 vet det ligner veldig på den ene featuren på custo, det er meningen Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 får bumpe tråden litt da. En desktop jeg egentlig ikke er førnøyd med Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hvordan bruke nye XP Themes? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) får bumpe tråden litt da. En desktop jeg egentlig ikke er førnøyd med Fikk lyst på noe søtt jeg nå. Synd jeg bare har en Solo Super(uten musikk BTW ) Himkok VS? Endret 17. november 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
bjartiz Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Lasta ned BricoPacks - Vista Inspirat 2 i dag, og likte veldig godt dette utseendet. Har et lite problem med at Dock'en forsvinner når jeg trykker på Vis Skrivebord-knappen. Vil helst ikke ha den som "Alltid overst". Noen som vet en løsning på dette problemet? Hvor kan jeg få tak i en slik dock?? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 får bumpe tråden litt da. En desktop jeg egentlig ikke er førnøyd med Fikk lyst på noe søtt jeg nå. Synd jeg bare har en Solo Super(uten musikk BTW ) Himkok VS? :O er det ikke musikk i flaska? Himkok VS? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 får bumpe tråden litt da. En desktop jeg egentlig ikke er førnøyd med Fikk lyst på noe søtt jeg nå. Synd jeg bare har en Solo Super(uten musikk BTW ) Himkok VS? :O er det ikke musikk i flaska? Himkok VS? Jeg lurte på om du hadde mekka VS selv. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 ja, det har jeg. Bruker nesten ikke ferdiglagde vser lenger. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Lasta ned BricoPacks - Vista Inspirat 2 i dag, og likte veldig godt dette utseendet. Har et lite problem med at Dock'en forsvinner når jeg trykker på Vis Skrivebord-knappen. Vil helst ikke ha den som "Alltid overst". Noen som vet en løsning på dette problemet? Hvor kan jeg få tak i en slik dock?? Lurer på det samme, håper på et svar Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Dere quote'r svaret begge to Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvordan bruke nye XP Themes? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvordan bruke nye XP Themes? http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enh...tiPatcher.shtml Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ser det er flere som lurer på hvor man får tak i en dock. Den jeg bruker er nok ikke lik som den som er brukt over, men den er likevel veldig bra. Noen som er veldig bra med den er at den alltid forsvinner når man ikke trenger den. Skal du få den frem skyver man bare musen opp i toppen av skjermbildet. Veldig praktisk og pent. Den er også gratis. Rocketdock Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Lasta ned BricoPacks - Vista Inspirat 2 ***** Hvor kan jeg få tak i en slik dock?? Lurer på det samme, håper på et svar Her. Endret 19. november 2007 av Skåtun Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Var litt for mange snarveier på skrivebordet før som dere kan se på det første bildet Lastet ned objectdock så ble det litt bedre EDIT: Ble deppa av den fisken , derfor skiftet jeg bakgrunn til dette , + skinskifte av winampen Så tilfeldig winamp passet i midten Endret 22. november 2007 av =Iko= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå