Melvin Snerken Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Endelig fått fres på Litestep igjen. Har du wp'et? Endret 31. oktober 2007 av kezoom Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Digg med dualscreen på skolen. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Endelig fått fres på Litestep igjen. Har du wp'et? Set ut som et av Manicho sine litt eldre WP. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Jeg får IKKE til å vise systemtray ikoner i en doc i objectdock plus. Fler som har dette problemet? Mistenker at jeg muligens må ha Objectbar i tillegg, ettersom det følger med en service som leser av systemtrayen? Kan noen bekrefte? Fant ut av det... Renama StardockTray.dll til .bak og reboota, da ordna det seg. Endret 1. november 2007 av Caddy Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Okay, revidert utgave. Endret 1. november 2007 av Ocularis Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Har lastet ned Samurize nå, og vil forandre litt på deskop'en. Noen som har noen tips til lette greier jeg kan fikse på? Ser at mange av dere ikke har noe startmeny, og startknapp. Er ikke dette negativt? EDIT: Fant ut at jeg skulle spørre i en annen topic. Her skal jeg bare postet bilder, sorry. Endret 3. november 2007 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Ganske kult Ocularis Synd og bruke Windows Messenger, da dette ødelegger helheten, i hvertfall i screenshotet ditt. Prøvd Miranda? Endret 3. november 2007 av IceFox Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ocularis: Hvilken musikkavspiller bruker du på det siste screenshotet ditt? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ocularis: Hvilken musikkavspiller bruker du på det siste screenshotet ditt? Foobar Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ganske kult Ocularis Synd og bruke Windows Messenger, da dette ødelegger helheten, i hvertfall i screenshotet ditt. Prøvd Miranda? Vel, jeg bruker ikke WLM, men aMSN, noe som gjør ting litt bedre. Jeg har prøvd miranda ja, og trivdes ikke noe særlig med det. Det krasja en del for meg, og mangler en del funskjoner jeg trenger. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Edit: sry så lenger opp at det var Ls Endret 4. november 2007 av kakesjef Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Du sier at den IM-klienten med det største utvalget av plugins ikke gir deg de funksjonene du trenger? Var det kanskje en kaffe-trakter du var ute etter? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Du sier at den IM-klienten med det største utvalget av plugins ikke gir deg de funksjonene du trenger?Var det kanskje en kaffe-trakter du var ute etter? Faktisk en brødrister, men det tar vi senere. Personlig så synes jeg ikke miranda er spesielt brukervennlig, og etter noen timer modding har ikke det endret seg. Derfor holder jeg meg foreløpig til aMSN som har alle WLM funksjonene og er idet minste litt penere. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Kos å ha en maskin som takler å kjøre Litestep og Samurize samtidig. Endret 4. november 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Da har jeg også blitt bitt av tweak basillen og har begynnt å tweake min windows vista. Slik ser det ut til nå: Er ikke ferdig enda, men ville bare høre om dere har noen forslag til programmer og andre ting jeg kan gjøre som ser pent ut? Bountyhunter Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er vell en egen tråd for Vista modding i Vista delen av forumet, dette er jo modding av XP Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Boutyhunter, gidder du å laste opp wallpaperet ditt? Endret 5. november 2007 av edge Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) lol bounty jaja du klarte ikke å aldri begynne! Her er en tråd om deskmod i vista. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=721670 Endret 5. november 2007 av kakesjef Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Sry offtopicen gutter, var i flere tråder på engang og mikset opp litt :S Til edge: www.skins.be - Help your self! (eller om du er lat: http://www.skins.be/wallpaper/jessica-alba/22516/1680x1050/ ) Bountyhunter Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Pent! Hmm, lenge siden jeg har posta her nå, får vel ta å fikse til et screen shot og poste her snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå