TCi Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) herlig asså, men de ble veldig stygge og rare. ikke like glatte og fine som de nede ved klokka i høyre hjørnet. why? Grunnet at ikonene i XP ikke er vektorbasert. Mindre = skarpere edit: Er grunnet icon cachen ja... missforstod... Pleier å hjelpe med en restart av maskina. Hvis ikke, kan du å bygge opp igjen ikon-cache'n. Det eneste programmet jeg vet som kan gjøre dette er Iconpackager. Du har også TweakUI som er en del av PowerToys. Endret 24. oktober 2007 av TCi Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Gjerne fortell hva du har brukt venzeil Lenke til kommentar
1915 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 kjekt at halve forumet fikk vite ip din som står på bildet du har uppet ;P Lenke til kommentar
vezeil Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 haha, veit det skjønner du =) hva skal du gjøre? hacke PC-en? haha bruker emerge desktop, samurize og Royale Vista II skin(uxtheme patch). Lenke til kommentar
josephseto Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 kjekt at halve forumet fikk vite ip din som står på bildet du har uppet ;P oh my god Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvordan gjøre ikoner til kun tekst, på den måten at man kan trykke på den kun en gang(tenkte å få det til i objectdock, men transparente bilder nektes). Så, anyone? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Lag noen ikoner i PS som betår av kun tekst. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Lag noen ikoner i PS som betår av kun tekst. Har ikke PS. Har dog Gimp, funker det? Isåfall, hvilken filtype? Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Blir ikke godtkjent av objectdock. .GIF funka derimot. Takker Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hva gjør man ikke når det er lite å gjøre på utplassering: Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hva gjør man ikke når det er lite å gjøre på utplassering: Kult Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 ja den var nice! Hva er den greia på midten? kan du linke skin og iconer? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hva er den greia på midten? Launchykan du linke skin og iconer? VS, WP og Miranda IM: Johka Theme Pack Ikoner: Tango Patcher 2600 7.08.1 (Gidder ikke rote med IP/Reshacke shell32.dll) Docken er Rocketdock med Bobbyperux's tekst-ikoner og en random Vista-bakgrunn(gjort monokrom i PS så jeg ikke får den stygge "Vista"-gløden på den ) Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Endelig fått fres på Litestep igjen. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Gleder meg til jeg skall begynne og trikse med slikt, i dual screen Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Ikke meg som har laga det, men jeg liker det! Et av de bedre skinnene til Windowsblinds jeg har sett. Fant et passende winamp skin, og skinnet jeg allerede hadde til Firefox funka greit. Link til windowsblinds skin Herifra er det også link til bakgrunn. Link til winamp skin Kan velge mellom masse forskjellige farger på dette skinnet, men black monochrome ser ut til å funke best. Firefox skinnet jeg synes passet, er Aquatint Black. Søk det opp. Åja, og skinnet ser MYE bedre ut på skjermen, enn på jpg bildet. Endret 31. oktober 2007 av Caddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå